שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המתפ"ש לתושבי עזה: "חמאס מוכר אתכם בזול"
לאחר המעצר
"חמאס פוגעת בכם וברווחתכם. אם חמאס תמשיך לסכן את המדיניות האזרחית שמאפשרת ישראל ואת יציאתם של אלפי עזתים לעבודה בישראל – יהיו לכך השלכות" נכתב בפוסט
מחבלי חמאס | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, פנה היום (חמישי) לתושבי עזה דרך עמוד הפייסבוק שלו בערבית (אלמונסק), בעקבות כתב האישום שהוגש נגד תושב עזתי בגין ביצוע עבירות ביטחוניות חמורות.

דבריו של אלוף עליאן: "חמאס מוכרת אתכם בזול. היום נחשף שחמאס שילמה לתושב עזה, מחמוד אחמד, 350 שקלים כדי שינצל את היתר המסחר שברשותו לצורך ריגול ופעילות טרור נגד ישראל".

"מחמוד וארגון הטרור חמאס סיכנו את עשרת אלפים העזתים שמחזיקים בהיתרי מסחר. חמאס סיכנה מיליוני שקלים שמכניסים הסוחרים העזתים לרצועה מעבודה בישראל בעבור 350 שקלים".

"תושבי עזה, דעו לכם שחמאס פוגעת בכם וברווחתכם. אם חמאס תמשיך לסכן את המדיניות האזרחית שמאפשרת ישראל ואת יציאתם של אלפי עזתים לעבודה בישראל – יהיו לכך השלכות שישפיעו עליכם ועל בני משפחותיכם שמתפרנסים בכבוד בזכות היתרים אלה".

"אנו נפעל לאתר ולסכל כל ניסיון לניצול התווך האזרחי לפעילות טרור ולא נקבל ניסיונות נוספים לפגיעה בביטחון מדינת ישראל".

כזכור, הבוקר הותר לפרסום כי במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל בתאריך ה- 29 נובמבר 2021 נעצר לחקירה חסין ביארי, בן 30, אזרח ישראלי לו משפחה ברצועת עזה ומחמוד אחמד, בן 33, תושב רצועת עזה אשר החזיק בהיתר מסחר לכניסה לישראל.

ממצאי החקירות שבוצעו מלמדים על כך שהשניים גוייסו על ידי תשתית ריגול וטרור של ארגון החמאס ברצועת עזה, המפעילה סוכנים בתוך ישראל, זאת באכוונתם של פעילי טרור מעזה, וביניהם מחמד חלאוה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים