שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "המתרפה שותף למאיימים על שומרי הגחלת"
הקול קורא של האדמו"רים
הקול קורא של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל: "קריאה קדושה להיחלץ חושים ולצאת לעזרת ה' בגיבורים במלא ההתלהבות ולפעול ולהפעיל למען הצלחתה של ג"

ימים ספורים לפני המערכה הגורלית מתפרסמת היום קריאת קודש מיוחדת, היסטורית ונחרצת לקראת הבחירות, עליה חתומים מרנן ורבנן שרי התורה והחסידות גדולי ומאורי ישראל האדמורי"ם שליט"א מנהיגי הציבור החסידי והחרדי. בקריאה ההיסטורית מזעיקים האדמורי"ם וקוראים לכל אחד ואחד להצביע ולפעול אך ורק עבור יהדות התורה והשבת ג'.

גדולי ישראל שליט"א מבטאים בהדגשה את שעת החירום להצלת עולם התורה והיהדות החרדית בארץ הקודש והם מזהירים בחומרה כי כל המתרפה במלאכתו ואינו מצביע כבקשתנו, נעשה בעקיפין, חס וחלילה, שותף למאיימים על שומרי הגחלת. את מכתבם מסיימים האדמורי"ם בהבטחה לכל המצביעים ובברכה המסורתית שיזכו לבני חיי ומזוני ולראות בביאת המשיח בב"א

"שבים ופונים בזה בפעם רביעית במהלך שנתיים, אל כלל אחינו בני ישראל היראים והחרדים לדבר ה' באשר הם בכל רחבי ארה"ק", נפתח קריאת הקודש שפורסמה הבוקר ביומני אגודת ישראל וחתונה על ידי מרנן האדמו"רים..

"בהיות וסכנה מרחפת על קיום יסודות היהדות בארה"ק, ולדאבוננו קמים עלינו כאלו שחרטו על דגלם בריש גלי את רדיפת הדת והמסורת, מבקשים להפוך חלילה את השבת לחול, לפגוע בייחודו של עם ישראל, להצר צעדיהם של לומדי תורה, להתנכל לחינוך הטהור, למעמד הרבנות והכשרות ולטהרת היוחסין, ה"י; ורצון להוציא לפועל גזירת גיוס בני הישיבות".

"ועתה הפעם, לקראת הבחירות הרביעיות ביום י' בניסן תשפ"א, לא רק שאינם חוזרים בהם, אלא אף מעצימים את כוונותיהם הלא טובות, ומדברים סרה על שיעשו, ירחם ה', לנוטרי מורשת ושומרי גחלת היהדות מדור לדור".

"שליחותא דקמאי עבדינן, צדיקי וגאוני תקיפי דארעא קדישא ארזי הלבנון קברניטי האומה זכותם יגן עלינו ועל כל ישראל, אשר חיוו מכבר דעת תורה כי חובה קדושה היא להצביע למען רשימת יהדות התורה המאוחדת, אשר עומדת תחת מרות גדולי התורה והחסידות, ונציגיה עומדים בגאון ובעוז על משמרתם תוך ציות לדעת תורה בבחינת 'ועשית ככל אשר יורוך'".

"אשר על כן קוראים אנו בקריאה קדושה אל כל אשר לבבו פונה אל ה', מכל העדות והחוגים, להיחלץ חושים ולצאת לעזרת ה' בגיבורים במלא ההתלהבות ולפעול ולהפעיל למען הצלחתה של רשימת יהדות התורה המאוחדת והשבת אגודת ישראל דגל התורה שסימנה ג', להגדיל את נציגותה בכנסת. והיא הרשימה האחת והיחידה אשר אנו קוראים להצביע בעבורה כי היא כוללת בתוכה הכל, ויש בזה משום קידוש שם שמים ברבים".

גדולי ישראל שליט"א מתריעים בקריאת הקודש ומוסרים אזהרה חמורה: "וכל המתרפה במלאכתו ואינו מצביע כבקשתנו, נעשה בעקיפין, חס וחלילה, שותף למאיימים על שומרי הגחלת".

ומאידך, הם כותבים בצד החיובי: "והננו תפילה להשי"ת כי הפועלים והמצביעים למען רשימת יהדות התורה המאוחדת והשבת אגודת ישראל דגל התורה שסימנה ג' לכנסת, יברכם השי"ת ברוחניות ובגשמיות בכל הטוב ממקור השפע, יזכו לבני חיי ומזוני רוויחי, וחפץ ה' בידינו יצליח להגדיל תורה ולהאדירה וכלל ישראל יוושע בתשועת עולמים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים