שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » הנגיד החרדי לווה 11 מיליון דולר עד 200% ריבית
אול-יר הולדינגס
אתמול התקיים דיון בבית המשפט בניו-יורק בבקשה לעיקול חשבונות חברת האחזקות אול-יר שבשליטת יוסף גולדמן • מחזיקי האג"ח הצביעו בעד העמדת האג"ח לפירעון מיידי
תגיות:
אחד מנכסי חברת אול-יר | צילום: מתוך צילומי החברה

הנהלת אול-יר הנוכחית, בראשות המנכ"ל יואל בירן וסמנכ"ל הכספים יזהר שמעוני, הודיעה בדחיפות כי החברה עלולה לעמוד בפני עיקולי חשבונות וצעדים נוספים, בעקבות דיון משפטי בבית המשפט בניו-יורק לבקשת גופי מימון חוץ בנקאיים מקבוצת MF.

לטענת התובעים, בעל השליטה יוסף גולדמן נטל הלוואות מתחדשות בסך מצטבר של כ-11 מיליון דולר בתקופה האחרונה, לתקופות של חודשיים ימים ובריביות העולות לעיתים לכדי 200% בגילום שנתי. ההלוואות ניתנו על ידי גופים הקשורים לקבוצת Mf.

על פי המסמכים שהוגשו לבתי המשפט בניו יורק, לצורך הבטחת ההלוואות הועמדו לכאורה לטובת המלווים "בטוחות מסוגים שונים הכוללים ערבויות שנחתמו על ידי גולדמן בשם החברה והחברות המוחזקות", לשון הדיווח.

"כמו כן, המחאות של זכויות ההשתתפות של החברה בחברות המחזיקות בנכסים מסוימים ותצהירים חתומים המאפשרים למלווים להגיש בקשות לקבלת פסק דין על פי הודאה ואף המחאת מניותיו של גולדמן בחברה".

"למיטב ידיעת החברה, המלווים פועלים לפירעון ההלוואות באמצעות הטלת עיקולים על חשבונות הבנק של החברה וחברות מוחזקות שלה וחילוט הכספים המופקדים בהם, וכן הגשת בקשות לקבלת פסק דין על פי הודאה", נאמר בדיווח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים