שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הנגיד ואיש החסד הרב שלום פישר ז"ל
אבי היתומים
. הלוויתו תצא בשעה 2 מביתו ברחוב רוזובסקי בבני ברק ובשעה 4 מבית המדרש הגדול של חסידי ערלוי בשכונת קטמון בירושלים בדרכה להר המנוחות
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

ברוך דיין האמת: הבוקר הלך לעולמו הנגיד ואיש החסד, הרב שלום פישר לאחר התדרדרות במצבו והוא בן 64 בלבד. הלוויתו תצא בשעה 2 מביתו ברחוב רוזובסקי בבני ברק ובשעה 4 מבית המדרש הגדול של חסידי ערלוי בשכונת קטמון בירושלים בדרכה להר המנוחות.

היה מקורב לאדמו"רי בית ערלוי ופטרון החסידות. בבית הנופש שלו בצפת, התארחו עשרות אדמו"רים ורבנים שאיתם היה בקשר, בהם כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א אליו היה מקורב.

הנגיד הרב שלום פישר, אושפז לפני כשבוע בבית החולים לניאדו בנתניה לאחר החמרה במחלת הסרטן ממנה סבל. בשבוע האחרון מצבו התדרדר והוא הורדם והונשם עד לשעות הבוקר היום (חמישי) עת השיב את נשמתו.

הרב פישר זצ"ל היה מוכר בעיקר בשל מעשי החסד הרבים שעשה לצורכי עם ישראל. פישר היה ידוע כאביהם של היתומים והאלמנות וידו הייתה פתוחה לכל צורכם, ברוחניות וגשמיות.

כ"ק האדמו"ר מגור נשאל לפני מספר ימים, היכן להתפלל לרפואתו, האם בכותל או בקברי צדיקים, האדמו"R מגור השיב כי יש להתפלל בבית היתומים, אותו הקים הרב פישר בירושלים. כך, באותו היום התאספו עשרות היתומים וקראו תהילים והתפללו לרפואתו השלימה.

בזירת העסקים הוא היה מוכר לאחר שהחזיק במניות והיה מהבעלים של חברות גדולות, בהם: איקאה ושופרסל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים