שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הנדל: "אשב עם ואליד טאהא, עם בן גביר לא"
עורר סערה
הנדל אמר בראיון כי "בן-גביר וחבורתו פוגעים בביטחון המדינה מתוך שנאת חינם". על השאלה האם תשב עם בן גביר בקואליציה, השיב הנדל בשלילה
יועז הנדל | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר התקשורת יועז הנדל מתקווה חדשה עורר סערה כשהתראיין הבוקר ברשת ב' ואמר כי "עם בן גביר אני לא מוכן לשבת ועם וואליד טאהא כן".

הנדל אמר בראיון כי "בן-גביר וחבורתו פוגעים בביטחון המדינה מתוך שנאת חינם". על השאלה האם תשב עם בן גביר בקואליציה, השיב הנדל בשלילה. בשלב זה נשאל השר אם ישב יחד עם ח"כ וולאיד טאהא מרע"ם. על כך ענה הנדל: "עם מפלגת רע"ם כן. היא הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב בקואליציה ורואה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר הגיב על דבריו של יועז הנדל ואמר: "התבטאותו האומללה של יועז הנדל מוכיחה ומלמדת מי זו הממשלה והקואליציה ומי זה יועז הנדל שתוקע סכין בגב חיילי צהל ומסובב אותה".

בן-גביר המשיך ואמר: "הנדל מוכן לשבת עם ואליד טאהא שקרא לרוצחי תינוקות לוחמי חופש, שהביע הזדהות עם החמאס, שקרא לנופף בדגל סוריה עד כיבוש רמת הגולן, שנפגש עם רוצחי ליל הקלשונים, זה בסדר מבחינתו, אבל לשבת אתי כמי שנלחם למען החיילים, למען השוטרים, למען המדינה, זה לא יקרה מבחינתו. זה רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. רק הערב רב שהטעמו בתוכינו יכולים לחשוב כאלו מחשבות אלו מכלל ישראל מרגישים אחווה זה עם זה ובודאי גם אם לא מסכימים על הכל תמיד מוכנים לשבת עם אח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים