שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הנדל ביטל סיור במאה שערים מחשש לפגיעה
טרור הפרוטקשן
בכירי המשטרה, ביניהם המפכ"ל יעקב שבתאי, הפעילו לחץ כבד לבטל ביקור של שר התקשורת יועז הנדל ושתי ראשות ועדות בכנסת בחנויות סלולר חרדיות בירושלים
יועז הנדל | צילום: דוברות משרד התקשורת

בכירי המשטרה, ביניהם המפכ"ל יעקב שבתאי, הפעילו לחץ כבד לבטל ביקור של שר התקשורת יועז הנדל ושתי ראשות ועדות בכנסת בחנויות סלולר חרדיות בירושלים, בטענה שיש חשש שהם ייפגעו ושיתפתחו מהומות. כך פורסם הבוקר בכאן רשת ב'.

מטרת הביקור של השר הנדל, ח"כ בן ארי וח"כ יוליה מלינובסקי נועדה בכדי לעקוב אחר טרור הפרוטקשן בחנויות הסלולר ההולך וגדל באזור מאה שערים בירושלים וכן לבחון את השטח שבוער בעקבות ביטול הקומה הכשרה שיוזם השר הנדל.

בריאיון לרשת ב' הגיב השר בר-לב לפרסומים ואמר כי "אין שום אזור בישראל שהוא מחוץ לתחום, לא לשר ולא לח"כית. אני מכיר את הנדל, שום דבר לא ירתיע אותו. לא הייתי מתרגש מזה. מצד שני, אנחנו מכירים את האלימות שמשתוללת באזורים בחברה החרדית".

"לעודד אותה או להיקלע אליה זה לא נכון, המטרה שלנו זה להרגיע את השטח. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהשר וח"כים אחרים ימשיכו לעשות את משימתם בצורה הנכונה והראויה".

יו"ר הוועדה לביטחון הפנים, חברת הכנסת מירב בן ארי, שהייתה אמורה להיות חלק מהסיור, אמרה הבוקר בריאיון כי היא לא רצתה לגרום נזק לבעלי החנויות. "עצם העובדה שנגיע לשם זה ייצור פרובוקציה שתפגע בהם, אבל אני עוד אגיע לשם בלי הרוח והצלצולים",

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים