שיתוף
תגובות
כלכלה » אנרגיה ותשתיות » הנדל: "העדיפות הלאומית היא ביו"ש"
בחנוכת הסיבים
במעמד שר התקשורת הונחה ביישוב נילי רשת הסיבים החדשה לאינטרנט מהיר בבנימין ונחנך מתקן קליטה סלולרית בשדה אפרים
יועז הנדל וישראל גנץ בבנימין | צילום: דוברות בנימין
צילום: דוברות בנימין

במעמד שר התקשורת יועז הנדל וראש מועצת בנימין ישראל גנץ, נחנך הסיב האופטי הראשון ביישוב נילי שבבנימין שלמעשה ממשיך את מהפיכת האינטרנט המהיר ביישובי המועצה.

עד כה התחילו חיבורים בשישה יישובים למהפיכת האינטרנט המהיר, כאשר עוד 12 יישובים באישורי תוכניות סופיות לביצוע. במועצת בנימין עמלים על השלמת ביצוע התוכנית לכלל הישובים כדי לסיים הפרויקט כבר במהלך השנה הקרובה. על ביצוע פריסת הסיבים אחראיים אנשי חברת נט פייבר אשר זכו לאחרונה במכרז ובסוף התהליך יהנו תושבי המועצה מאינטרנט מהיר ואיכותי על בסיס הסיב האופטי במהירות של עד 1 גיגה וכן התקנת ציוד קצה מתקדם.

בנוסף, גנץ והנדל הניחו את אבן הפינה להקמת מתקן קליטה סלולרית של חברת "סלקום" באתר החקלאי שדה אפרים, אשר יאפשר קליטה משמעותית לנוסעים באזור גוש טלמונים שסובלים מדי יום מקשיי קליטה לאורך רוב חלקי הכביש ליישובי מערב בנימין. בטקס השתתפו סגן ראש המנהל האזרחי שי כרמונה, הנהלת חברת "סלקום" ונציגי הנהגות יישובי מערב בנימין.

במהלך היום ביקרו מנדל וגנץ במעבר חשמונאים וערכו סקירה ביחד עם מנהל המעבר מוטי ליאני על תפיסות האמל"ח הרבות שבוצעו במעבר בחודשים האחרונים. בסיום הסיור המקצועי, הגיע הנדל לסיור באולפנת דולב, התרשם מהמוסד החינוכי הוותיק וערך פגישה מקצועית עם אנשי מועצת בנימין בה השתתפו אנשי קמ"ט תקשורת במינהל האזרחי.

שר התקשורת יועז הנדל: "אני שמח להיות כאן הבוקר ולהמשיך את תנופת הפיתוח של האינטרנט המהיר בבנימין. מה שאתם רואים כאן זאת מפת העדיפות הלאומית. ככה עושים ריבונות. דרך הרגליים בנגב, בגליל וביו"ש. בכל מקום בארץ. ריבונות היא איכות חיים גבוהה עם תשתיות תקשורת מתקדמות, חינוך מצוין. המבחן היחיד הוא מבחן התוצאה".

"תם עידן הדיבורים על ריבונות וזה לא משנה אם קוראים לזה ימין, אנחנו בעידן המעשים ואני שמח שבנימין מתפתחת, הסיבים יאפשרו עבודה מרחוק, חסכון בזמנים בפקקים, צמיחה בשוק התעסוקה ועוד. דין נילי כדין תל אביב. עוד טוריה או סיב – זאת ציונות לשמה. מחכה לחזור לכאן ולחנוך בעוד יישובים. זאת מפת העדיפות הלאומית שלי. בנייה, התיישבות, תשתיות והגנה על המולדת בכל מקום".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "יש לנו עבודה במספר יישובים והמטרה שלנו היא לכסות בשנה הקרובה את כל בנימין בסיבים אופטיים. ככה נעשה ריבונות דה פקטו. יש לבנימין שותף אמת בדמות השר הנדל שהוא אחד הראשונים שהפנים והבין את החשיבות של האינטרנט המהיר. לא מכיר הרבה שרים שבאים ברגליים ובודקים את המצב. אני מוסר לך תודה אישית בשם כל תושבי בנימין".

גנץ שיתף את השר הנדל במלחמה על שטחי c: "בשבת האחרונה הפורעים הפלסטינים פרצו דרכים בגוש שילה. בזמן שאנחנו מרחיבים את ההתיישבות עם תשתיות, הם מנסים לפגוע בשיטתיות מסוכנת וטרוריסטית בבניית הארץ. אדוני השר, כשם שאנו מעריכים אותך על עבודתך המסורה למען יו"ש עם תקשורת ראויה, אני פונה אליך בבקשה חשובה לסייע לנו במאבק על ההשתלטות הפלס' על שטחי c".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים