שיתוף
תגובות
כלכלה » אנרגיה ותשתיות » הנדל: "נמשיך להגן על הארץ ולהילחם בה"
"הנפת התורן"
ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "צעד אלמנטרי שמחויב מן המציאות מגיע לכל אזרח במדינה שייסע בבטחה בדרכים"
יועז הנדל ושלמה נאמן | צילום: דוברות המועצה האזורית גוש עציון

עוד צעד חשוב בשיפור תשתית התקשורת בגוש עציון יצא לפועל. אחרי שנים רבות שקידמו במועצת גוש עציון הצבה של אנטנה סלולרית לטובת שיפור הקליטה בציר 356 המלאכה הושלמה כשהונף "התורן" הסלולרי בשדמה על כביש הר חומה בואכה יישובי עוטף ההרודיון. היום (רביעי) התקיים אירוע החנוכה לאנטנה, ובשבועות הקרובים צפוי להסתיים הליך חיבור האנטנה והתחלת הפעלתה.

האירוע נערך בהשתתפות: שר התקשורת יועז הנדל, קמ"ט תקשורת דוד כהן וסגנו שמואל מולאים, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, סגן ומ"מ ראש המועצה יצחק פריד, צוות חברת סלקום ומכובדים נוספים.

שר התקשורת יועז הנדל אמר כי: ״תשתיות התקשורת המתקדמות הן המוביל הארצי והכבישים של ימינו. מה שצריך כאן זה איכות חיים גבוהה ותשתיות מתקדמות בעל תחום. לאפשר מנועי צמיחה, לעבוד ולתקשר מכל מקום, לחבר אנשים ולהתחבר. האנטנה שאנחנו חונכים היום היא התשובה גם לאלה שמנסים לפורר את החברה שלנו מבפנים. לפני כמה ימים התקיים כינוס בכנסת שבו תקף אדם בשם חיים שדמי את המתנחלים".

"כולם בחבילה אחת. במתקפה אלימה. אני אומר לכם שגם הכנסת תפקידה לחבר אנשים, לא רק תשתיות התקשורת. אסור לתת במה בכנסת למי שמנסה לפרק במילים, למי שמעודד אלימות. האחריות היא שלנו. האנטנה היא גם תשובה לטרור הערבי, ולצערי אני לא איש של בשורות אוטופיות".

"נמשיך להגן על הארץ ולהילחם בה. ונמשיך לחתור לחיים שלווים עם איכות גבוהה בכל מקום וכל פינה. אני מברך את ראש המועצה שלמה נאמן וסגנו יצחק פריד על הנחישות שבה פעלו כדי שהאתר יקום, אנשי המינהל ולסלקום על שלקחו את הפרויקט יחד עם המועצה והרימו פה אנטנה שתהפוך את החיים פה לנורמליים״.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך ואמר: "לאחר שנים של קידום הנושא מול כלל הגורמים הצלחנו להביא להצבת אנטנה שכל כך חשובה לביטחון הנוסעים בציר מזרח הגוש – הר חומה. מרגע חיבורה והפעלתה תהיה קליטה במקטע כל כך מרכזי. מדובר בצעד שמחויב מן המציאות ומגיע לכל אזרח במדינה שייסע בבטחה בדרכים. אנו ממשיכים לפעול על מנת שבכל כבישי גוש עציון, ובכלל בהתיישבות, תהיה קליטה כפי שצריך להיות בכל כביש בארץ".

"תודתנו המיוחדת, של כלל תושבי גוש עציון, נתונה לשר התקשורת יועז הנדל וצוות משרדו על מאמצים בלתי פוסקים שלבסוף הניבו תוצאה מרשימה לטובת ההתיישבות. אנו מודים לאנשי המנהל האזרחי – דוד כהן קמ"ט תקשורת וסגנו שמואל מולאים, לחברת סלקום וכל השותפים. ואחרון חביב – אני מודה לסגני, יצחק פריד, שלא מפסיק לעבוד ולקדם את נושא הקליטה בדרכים".

סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית גוש עציון יצחק פריד הוסיף ואמר: "אנחנו שמחים לארח את השר בגוש עציון אחרי כשנה מהביקור הקודם בו העלנו את הבעיה והצורך בכיסוי סלולרי. והנה אנחנו מקיימים הלכה למעשה וחונכים אתר של סלקום שיספק קליטה לכביש שבין תקוע וגוש הרודיון מודים לשר על הדחיפה לקמט תקשורת על שיתוף הפעולה ולחברת סלקום על ההשקעה והביצוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים