שיתוף
תגובות
חדשות » הנוגדנים של האומיקרון יוצרים חיסון טבעי
מחקרים ראשונים
פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן: "מספר הנדבקים הגדול באומיקרון שצפוי בישראל ובעולם עשוי להעלות משמעותית את רמת החסינות של כלל האוכלוסייה ולעזור במיגור של דלתא"
וריאנט מדרום אפריקה | צילום: 3dartistav, שאטרסטוק

הידבקות בזן האומיקרון ככל הנראה מייצרת חסינות נגד זנים אחרים של נגיף הקורונה, בהם וריאנט הדלתא – כך עולה מתוצאות מחקר ראשוני שפורסם היום (שלישי) מטעם אוניברסיטת וושינגטון בסיאטל. את המחקר שיתף פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן, המייעץ לקבינט המומחים, וכתב כי מדובר ב"מחקר חשוב".

"מספר הנדבקים הגדול באומיקרון שצפוי בישראל ובעולם עשוי להעלות משמעותית את רמת החסינות של כלל האוכלוסייה ולעזור במיגור של דלתא ושל לפחות חלק מהווריאנטים האחרים", כתב סגל בטוויטר, כשציטט את אותו מחקר.

פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן, חבר בקבינט המומחים, צייץ כי מדובר במחקר חשוב: "מספר הנדבקים הגדול באומיקרון שצפוי בישראל ובעולם עשוי להעלות משמעותית את רמת החסינות של כלל האוכלוסייה".

עוד הוסיף סגל כי האומיקרון עשוי "לעזור במיגור של דלתא ושל לפחות חלק מהווריאנטים האחרים".

כזכור, רק הבוקר במהלך ראיון לכאן חדשות אמר ראש הממשלה נפתלי בנט על האפשרות של סגר: "המטרה שלי מתחילת המגפה זה להימנע ככל האפשר מסגרים, חטפתי לא מעט ביקורת בגל הדלתא. אמרו לי שהעובדה שאני לא מטיל מגבלות רוחביות זו שגיאה ועמדתי בלחץ הזה. אני לא פוחד לעשות את מה שנכון. פה אני לא יודע מה יילד יום. אנחנו בכל מקרה נהיה במצב מאוד מאתגר מבחינת יכולת הספיקה של בתי החולים".

בנט סירב להגיד במדויק האם סגר נמצא על השולחן: "אני רק שם אל מול עיניי מצפן של מקסימום בריאות ומקסימום כלכלה. מקומות עבודה, עסקים קטנים שנפגעו כל כך קשה בגלים הקודמים, ונעשה מה שנכון. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, כי זה באמת מסובך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים