שיתוף
תגובות
משפט » מקומם: הנציב סגר את התיק נגד השופט מלצר
איפה ואיפה
הבוקר החליט הנציב לדחות את התלונה שהגיש ארגון בצלמו נגד השופט מלצר לאחר שהפר את הנחיות הקורונה בכך שערך חתונה בת 70 משתתפים בזמן שהיה מותר 20 איש
חנן מלצר | צילום: ועדת הבחירות המרכזית

נציב תלונות הציבור על שופטים החליט הבוקר לדחות את התלונה שהגיש ארגון זכויות האדם בצלמו נגד השופט מלצר, בטענה כי הפר את הנחיות הקורונה בכך שערך חתונה בת 70 משתתפים בזמן שהיה מותר 20.

ארגון בצלמו חשף סיפור מקומם שקרה לפני מספר חודשים ופורסם בגלי צה"ל, על כך שהמשנה לנשיאת בית משפט העליון השופט חנן מלצר ערך חתונה המונית לבנו עם שבעים משתתפים במקום סגור, כאשר מותר עשרים בלבד.

בעקבות הפרסום פנה ארגון זכויות האדם בצלמו בקובלנה רשמית לנציב תלונות הציבור על שופטים השופט בדימוס אורי שוהם בדרישה לנזוף בשופט אשר הפר בפומבי את הנחיות הקורונה. בתלונה נכתב כי "תמוה העניין, איך ייתכן שהשופט ידון בנושאים הקשורים לקורונה ככל שהוא עצמו מפר אותם בפומבי".

הבוקר כאמור, החליט הנציב לדחות את התלונה.

בהחלטתו קבע הנציב ש"אין כל ספק שאכן נעברה העבירה אולם מבדיקה שלו עם כבוד השופט עולה שהשופט הבין שאין בעיה עם כמות כזאת של אנשים ולכן אף הוציא כסף רב בעניין בשכירת אולם וחדרים במלון. ולכן התלונה נדחית על הסף".

מארגון 'בצלמו' נמסר מדובר בהחלטה מקוממת: "כל אזרח יודע שאי ידיעת החוק אינה פוטרת את העובר עליו. מתברר שזה כל אזרח . אך לא שופט עליון, שוב מתברר שישנו דין אחד לאזרח פשוט ודין שונה לשופטי העליון, להם יש הנחת סלב, נמשיך לפעול למידה שווה של צדק לכל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים