שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הרצוג הדליק עם בנט – נתניהו חילק סופגניות
בזמן הזה
השר מתן כהנא הדליק בשער הכניסה להר הבית, ח"כ סמוטריץ' הדליק ברחבת הכותל הקטן. הנשיא ורה"מ הדליקו עם חיילי קורס נתיב ולפיד הדליק ביחד עם ראש ממשלת בריטניה
בנימין נתניהו מחלק סופגניות לחיילים | צילום: באדיבות המצלם

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, בטקס הדלקת נר שני של חנוכה עם חיילי קורס נתיב ובהשתתפות רה"מ נפתלי בנט: "בימים ההם, בזמן הזה – בחג שמסמל יותר מכל את הגבורה ועצמאות ישראל, חשיבותה של מדינה עצמאית לעם היהודי, אנו זוכרים שעלינו לשמור בכל מחיר על היכולת להגן על עצמנו בעצמנו באמצעות צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון".

שר החוץ יאיר לפיד הדליק נר שני של חנוכה ביחד עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון. "התמיכה של ראש הממשלה ג'ונסון בישראל היא חד משמעית. מדובר בחבר קרוב ואוהב שלנו. חג שמח לכל אזרחי ישראל והיהודים ברחבי העולם" מסר לפיד לאחר ההדלקה.

השר לשירותי דת מתן כהנא הדליק בשער הכניסה להר הבית: "אנחנו מתפללים שלוש פעמים ביום לחזור למקום הקדוש לעם היהודי וכך גם בכל ברכת המזון. אני מברך על הפעילות שלכם להחזיק את המקום הזה בתודעה, ולהזכיר לנו את המקום הקדוש".

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ בהדלקת נר שני של חנוכה ברחבת הכותל הקטן: "זכיתי להדליק נר שני של חנוכה בכותל הקטן עם אנשי עמותת עטרת כהנים ועם תושבי הרובע היהודי המתחדש שאוחזים בגבורת המכבים, גבורת הרוח וגבורת הגוף, וגואלים את ירושלים עיר הקודש. בימים ההם בזמן הזה".

ראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו הגיע הערב למעבר עופר לחלק סופגניות לחיילים המוצבים במקום. נתניהו כתב לאחר מכן בטוויטר: "אין על הלוחמים שלנו ששומרים על המדינה מסביב לשעון, גם בחג".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים