שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הנשיא הרצוג נפגש עם שר הבריאות הורוביץ
פגישה ראשונה
עוד השתתפו במפגש מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס וממונה הקורונה הנכנס פרופ' סלמאן זרקא
הנישא הרצוג ושר הבריאות ניצן הורוביץ | צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל קיימו היום את פגישתם הראשונה עם שר הבריאות ניצן הורוביץ. עוד השתתפו במפגש מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס וממונה הקורונה הנכנס פרופ' סלמאן זרקא.

"משרד הבריאות עומד בפני האתגר הכי גדול שידעה האנושות מזה שנות דור," פתח הנשיא והוסיף: "אני רוצה לקרוא מכאן לאוכלוסיה כולה לצאת להתחסן ולקחת אחריות. הסולידריות הישראלית היא זו שבסופו של דבר תגבור על המגפה הזאת. על כל אחד שחושב האם להתחסן, לחשוב שהוא מגן לא רק על משפחתו אלא גם על אותו אזרח שלא יכול להתחסן וצריך לדאוג גם עבורו לחיים תקינים".

שר הבריאות ניצן הורוביץ הוסיף: "כמו שאמרת כבוד הנשיא, כראשון המתחסנים, אנחנו מצויים באתגר גדול מאד, בריאותי ובינלאומי. נגיף הדלתא מתנהל כמו מחלה חדשה שאנחנו מתמודדים איתה. יש בפנינו כיום אתגר דרמטי לקיים בהקדם את מבצע החיסונים השלישי לבני ה-60 ומעלה. זה יכול להקנות לנו יותר זמן. התחסנות, מסכה והקפדה על הנחיות משרד הבריאות יכולים להקנות למדינה כולה זמן יקר במאמץ לחסן את מרבית האוכלוסיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים