שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הנשיא הרצוג שלח אגרת ברכה למלך ירדן
27 שנה לחתימה
"אני מבטיח לך, הוד מלכותך, את תמיכתה המלאה של מדינת ישראל בשלום בר קיימא זה, ואני מצפה להמשיך ולהעמיק את הידידות בינינו שנים רבות קדימה" כתב הרצוג
דגל ישראל וירדן | צילום: Flag World, שאטרסטוק

נשיא המדינה יצחק הרצוג שלח היום, (שלישי) אגרת ברכה למלך ירדן, עבדאללה השני, לרגל ציון 27 שנה לחתימת הסכם השלום בין ישראל לירדן.

"אני כותב ביום השנה ההיסטורי הזה, 27 שנים לאחר חתימת הסכם השלום בין ישראל לירדן", פתח הנשיא את האגרת. "כל מי שנכח בטקס במסוף הערבה ב-26 באוקטובר 1994 לעולם לא ישכח את היום בו הדגימו אביך, המלך חוסיין וראש הממשלה יצחק רבין את המשמעות האמיתית של מנהיגות על ידי לקיחת אחריות על גורל מדינותיהם".

"החתימה על ההסכם ייצגה את ניצחון החזון על הקיצוניות והציניות. 27 שנים מאוחר יותר, הערך העליון והאסטרטגי של השלום צריך להיות ברור לכל. רק באמצעות העמקת והרחבת קשרינו בכל רמות השלטון והחברה האזרחית, ובכל תחומי שיתוף הפעולה, נוכל להגן על נכס השלום ההכרחי הזה. אני מצפה לראות את שיתוף הפעולה הבילטרלי שלנו צומח בתחומי החקלאות, המים, המסחר, החדשנות, ההיי-טק ועוד במהלך כהונתי, לטובת האומות שלנו והאזור כולו".

"הפגישה החשובה שלנו לפני מספר שבועות, בה אירחת אותי באדיבות רבה, חיזקה את האמון שלי בשותפות המכריעה בין האומות שלנו ומילאה אותי באופטימיות לעתיד".

"אני מבטיח לך, הוד מלכותך, את תמיכתה המלאה של מדינת ישראל בשלום בר קיימא זה, ואני מצפה להמשיך ולהעמיק את הידידות בינינו שנים רבות קדימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים