שיתוף
תגובות
חדשות » הנשיא פוטין מרגיע: "לא רוצים מלחמה"
נכנע ללחצים?
נשיא רוסיה פוטין מנסה לרדת מהעץ ומשגר מסר מרגיע: "לא רוצים לראות מלחמה באירופה". קאנצלר גרמניה: "נותר פתח דיפלומטי למשבר"
נשיא רוסיה ולדימיר פטין | צילום: הקרמלין

בדרך לרגיעה? נשיא רוסיה ולדימיר פוטין משגר היום (שלישי) מסר מרגיע לעולם. במסיבת עיתונאים משותפת בקרמלין עם קאנצלר גרמניה אולף שולץ, אמר פוטין כי הוא מוכן להמשיך בשיחות עם המערב, אך ציין כי "ההתרחבות של נאט"ו נתפסת כאיום על הבטחון שלנו".

פוטין הוסיף כי למרות שהתגובות מארה"ב ומנאט"ו "לא ענו על החששות של רוסיה", הן "הכילו רעיונות שאנו לא מתנגדים לדון בהם". פוטין הבהיר כי "אנחנו לא רוצים לראות מלחמה באירופה".

מנהיג גרמניה, שעושה בימים האחרונים מאמצים להרגעת הרוחות, אמר כי נותר פתח לפיתון דיפלומי למשבר, אך הבהיר כי "לא ניתן לערער על גבולותיה של אירופה, גם לא בהקשר של אוקראינה. זה לא נתון למשא ומתן". הוא הוסיף כי "חשוב שנגיע לרגיעה כדי שלא תתפתח מלחמה באירופה".

מסיבת העיתונאים מתקיימת שעות לפני המועד שבו העריכו גורמי מודיעין אמריקנים בו תתבצע הפלישה הרוסית לאוקראינה. בתוך כך, במשרד החוץ קראו היום פעם נוספת לאזרחים ישראלים השוהים באוקראינה לשוב ארצה כמה שיותר מהר.

ההודעה יצאה בתום הערכת מצב שהתקיימה מוקדם יותר. "לאור התגברות האינדיקציות לאפשרות הסלמה , משרד החוץ שב וקורא לאזרחי ישראל השוהים באוקראינה לצאת מהמדינה בהקדם האפשרי", נכתב בהודעה מטעם המשרד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים