שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » הנשק הוחזר ללוחמים שנטרלו את המחבל
מנעו אסון
מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "פעלתם באירוע במהירות נחישות ומקצועיות ומנעתם מהמחבל להמשיך לפגוע בכם ובאזרחים הרבים שבזירה"
הלוחם בעת החזרת נשקו | צילום: דוברות המשטרה

נשקם של הלוחמים שנטרלו אמש את המחבל שביצע את הפיגוע בסמוך לשער שכם הוחזר להם, זאת לאחר שהוחרם מיד לאחר האירוע בטענה כי הנושא צריך להיבדק. מפקדם של הלוחמים הנחה להחזירם לפעילות מבצעית בשטח. כזכור, הלוחמים נחקרו זמן קצר לאחר האירוע ע"י מח"ש.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "פעלתם באירוע במהירות נחישות ומקצועיות ומנעתם מהמחבל להמשיך לפגוע בכם ובאזרחים הרבים שבזירה. כמו בכל אירוע מהסוג הזה ומתוקף תפקידינו כחיל מקצועי ורציני אנחנו לומדים מכל אירוע.

"המציאות הביטחונית מחייבת אותנו לדריכות ומוכנות לפעול משגרה לחירום באופן מיידי וללא התראה מוקדמת בדיוק כפי שפעלתם זה נכון לירושלים ולשאר המקומות במדינת ישראל שלוחמי החיל פרוסים יום יום ע״מ להיות חומת המגן של האזרחים".

עוד הוסיף ואמר מפקד מג״ב ללוחמים כי "האירוע יכול להגמר אחרת ובזכות הפעילות שלכם אתם מנעתם פגיעה נוספת שלכם או של אזרחים ביצעתם ירי ממוקד תוך עמידה מאובטחת בדיוק כפי שאנו מצפים. עוד אתגרים רבים לפנינו ונמשיך לעמוד על ביטחונם האישי של האזרחים במדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים