שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "הילדים הספרדים הם דור העתיד"
חבר המועצת
סגן ר"ע י-ם אברהם בצלאל מציב את החינוך הספרדי על המפה הירושלמית, ויוצר תוכנית לימודית חדשה לספירת העומר שמבוססת על ערכי מורשת יהדות ספרד ומרן הגר"ע יוסף
אברהם בצלאל והגאון רבי דוד יוסף | צילום: באדיבות המצלם

סגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל מציב את החינוך הספרדי על המפה הירושלמית, ויוצר תוכנית לימודית חדשה לספירת העומר שמבוססת על ערכי מורשת יהדות ספרד ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, שבמסגרתה הוא מתכוון להנחיל את מורשת יהדות המזרח לאלפי תלמידי ותלמידות בתי הספר בירושלים.
 
במסגרת התכנית 'עולים מעלות' נבנו שתי חוברת תוכן מיוחדות לילדי וילדות ירושלים עם הלכות ומנהגי ספירת העומר. החוברות מתבססות על סדרת הספרים 'הלכה ברורה' ומכילות חידונים ושאלונים רבים עליהם ניתן להשיב באמצעות קו טלפון ייעודי שנפתח למסגרת התוכנית. סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל השתתף השבוע בסיור של ניידת הפעולה של התוכנית ויצא לסיבוב בשכונות הספרדיות בירושלים בהן חולקו חוברות התוכן.
 
בפגישה שקיים היום סגן ראש העיר אברהם בצלאל עם חבר מועצת החכמים הגאון רבי דוד יוסף שליט"א הציג בצלאל את הפרויקט וזכה לשבחים מהרב: "הילדים הם דור העתיד של הציבור הספרדי ושימור מנהגי והלכות מרן הם הערובה הראשונה להמשך החזרת העטרה ליושנה. אני רוצה לברך אותך על הפרויקט והעבודה למען תלמידי ותלמידות ירושלים ולהמשיך לראות פרויקטים חינוכיים לטובת התלמידים והתלמידות שלנו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל אמר כי "אני רואה את האחריות שבמסגרת תפקידי לייצר את הפעילות שתעמיק את הזהות והחיבור לערכי היהדות הספרדית ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל גם בשעות הפנאי והכיף של התלמידים והתלמידות, במטרה להמשיך ולבנות להם את גאוות היחידה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים