שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » הסיבה להגברת ההיערכות הביטחונית בירושלים
בנט מסביר
ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה להוראה שהעביר לשר לביטחון פנים ולמפכ"ל המשטרה בדבר הגברת ההיערכות הביטחונית בגיזרת ירושלים
תגיות:
רה"מ נפתלי בנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה להוראה שהעביר לשר לביטחון פנים ולמפכ"ל המשטרה בדבר הגברת ההיערכות הביטחונית בגיזרת ירושלים לקראת האפשרות של פיגועים נוספים שעשויים לבצע גורמי טרור, והסביר כי החלטתו נובעת מכך שמדובר כבר בפיגוע השני שמתרחש בבירה בתוך תקופה קצרה.

"הבוקר היה בעיר העתיקה בירושלים פיגוע ירי קשה. יש לנו כרגע הרוג אחד ושלושה פצועים. בשם שרי הממשלה, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, ומבקש להצטרף לתפילה לרפואת הפצועים", אמר ראש הממשלה.

עוד אמר ראש הממשלה: "קיבלתי מוקדם יותר הבוקר משר הבט"פ וממפכ"ל המשטרה עדכון על פרטי האירוע. הייתה שם פעולה מהירה מאוד של כוחותינו, שתי השוטרות והשוטרים שהיו במקום, שנטרלו במהירות רבה את המחבל. עם זאת, זה הפיגוע השני שמתרחש בזמן האחרון בירושלים. הוריתי לכוחות הביטחון להיערך בהתאם ולגלות דריכות, גם מחשש לפיגועי השראה. אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים".

עוד בנושא:

ראש הממשלה התייחס גם להחלטת ממשלת בריטניה להגדיר את הזרוע המדינית של חמאס כארגון טרור, ואמר כי "בבוקר זה, אפשר לשאוב תמיכה מהחלטתו של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, להגדיר את חמאס, גם את מה שמכונה 'הזרוע המדינית', כארגון טרור. עד כה, רק הזרוע הצבאית הייתה מוגדרת כך. מעתה, גם אנשי 'הזרוע המדינית' יהיו חשופים לאותן סנקציות בדיוק. זה משקף הבנה מבורכת, שאני מקווה שתחלחל לכל אירופה, על איך עובד ארגון טרור. אין רקטות ואין טרור, בלי מעטפת מדינית, בלי גיוס כספים, בלי מכונת הסתה. אני מבקש להודות כאן באופן אישי לידידי, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, על החלטה חשובה זו, שתוביל עוד החלטות בהמשך. במהלך פגישתנו, העליתי בפניו את הנושא ואני שמח שהוא נענה. אני יודע שגם שרי החוץ, הביטחון, וכל הגורמים פעלו בעניין זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים