שיתוף
תגובות
משפחה » חינוך » הסיפורים שלכן על מרן שר התורה
מה שאמרתן לנו
קיבלנו הרבה מאוד סיפורים, יותר ממחצית מהם על ברכה בשעת הלידה או בסיבוכים שלפניה ובחרנו לשתף אתכם בשלושה סיפורים מרגשים ומחזקים
מרן הגר"ח קנייבסקי על רקע מסע ההלוויה | צילום: עפר גדנקן

לפני שבועיים, בתוך שבוע האבל, ביקשנו מכם לשתף אותנו בסיפור האישי או המשפחתי שלכם, על התייעצות, ברכה או עצה שקיבלתם מהגר"ח קנייבסקי זצוק"ל. קיבלנו הרבה מאוד סיפורים, יותר ממחצית מהם על ברכה בשעת הלידה או בסיבוכים שלפניה… טבעי, לא? בכל זאת, אתן מייצגות של הלובי הנשי של בחזית.

ובחרנו לשתף אתכם בשלושה סיפורים מרגשים ומחזקים. נתחיל בסיפור ששלח לנו הרב ישראל גליס: "חתני כבני הרב זאב טסלר ניכנס לפני כמה שנים למרן. הוא סיפר לרב על מוסד לימודי שהוא פותח בבאר יעקב במסגרת לב לאחים, לילדים ממשפחות קירוב".

"הוא ביקש ברכה ממרן. להפתעתו ר' חיים ענה לו '12 בנים, 12 בנות' ואז קיבל ברכה 'בו"ה'. אז הוא לא הבין את הברכה, אך היום, כשמרן כבר לא אתנו, לומדים שם 12 כתות של בנים 12 כתות של בנות. ברכתו של מרן".

מעיין שיתפה אותנו: "שמי מעיין. בלידה של בני הבכור נוצר סיבוך. היה 3 פעמים האטות בדופק, והרופאים ניסו לשכנע אותנו לחתום על הסכמה לניתוח. אנחנו מאוד חששנו, ולא ידענו מה לעשות, האם להסכים או לא. בעלי רץ לרב חיים קנייבסקי, הסביר את המצב, ומיד הכניסו אותו פנימה. הרב ברך 'בו"ה' – ברכה והצלחה, וכך היה. ברוך ה' התינוק נולד בריא ושלם, בלידה רגילה וללא חששות. למי נלך עכשיו לבקש ברכה? מי ישמור ויגן בעדנו?"

עוד סיפור מרגש שקיבלנו: "הייתי בחודש שמיני, ומצג התינוק היה הפוך. המלצת הרופאים כבר היתה לקבוע תור לניתוח. בעלי החליט שרק ר' חיים יוכל להושיע, וכבר נסע אליו. הוא קיבל מר' חיים ברכה מיוחדת, הרב בירך אותו ב'ונהפוך הוא'. ברוך השם, כבר בבדיקה הבאה הכל התהפך לטובה".

תודה על כל השיתופים הכנים והמרגשים ששלחתם!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים