שיתוף
תגובות
חדשות » הסכם קיבוצי מיוחד נחתם בחברת עמידר
חלק מתהליך ההתייעלות
ההסכם, שיחול על כ-400 עובדים, יהיה בתוקף למשך 4 שנים והוא כולל תוספות שכר, מענק חתימה, רכבי חברה לכל מנהלי הלקוחות והשתתפות של עמידר בביטוח הבריאות של העובד
יו"ר ההסתדרות בר-דוד | צילום: ארן דולב

ההסתדרות, הנהלת עמידר החדשה (החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ) וועד עובדי החברה חתמו היום (ה') על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה. ההסכם, שיחול על כ-400 עובדים, יהיה בתוקף עד שנת 2026.

ההסכם, שהוא חלק מתהליך ההתייעלות בחברה ומשמעותו יותר כסף לדיור הציבורי, כולל תוספות שכר קבועות וכאלו שיחושבו בהתאם לביצועים ועמידה ביעדים. כל עובדי עמידר יקבלו מענק חתימה של 1,000 שקל. כן סוכם כי החברה תשתתף בביטוח הבריאות של העובדים.

במסגרת ההסכם תוכל עמידר לתגמל לראשונה את עובדי השטח בחברה, הנמצאים בעבודה ישירה מול דיירי הדיור הציבורי, ולשפר את איכות השירות והמענה. במסגרת זו יקבלו כלל מנהלי תיקי הלקוחות בעמידר רכב שיסייע להם לתת מענה מהיר לזכאי הדיור הציבורי ברחבי הארץ, וכן תוספת שכר חודשית של כ-2,100 שקל.

במו"מ לחתימת ההסכם היו מעורבים מטעם ההסתדרות: יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף עו"ד אסף אדר, עו"ד הילה גבר מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, עו"ד יעל שילוני ואקטואר אבי עייש. מטעם אגף שכר במשרד האוצר השתתפו רכזת תחום חברות ממשלתיות טלי אוברמן, ליעוז כהן ועו"ד מאור לזר.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "לחברת עמידר, לה תפקיד היסטורי בבניין הארץ, יש תפקיד חשוב במציאת פתרונות דיור לאלו שידם אינה משגת לרכוש או לשכור דירה בשוק החופשי. בתקופה שבה מחירי הדיור בישראל רק עולים ועולים לרמות בלתי אפשריות, אסור להשאיר את האוכלוסיות החלשות מאחור, ולעמידר יש חלק משמעותי במציאת פתרונות הולמים עבורן. אני מברך את גיל בר-טל, משרד האוצר, הנהלת עמידר, ועד העובדים וכל מי שהיה מעורב במו"מ להשגת ההסכם הקיבוצי בחברה. נמשיך ונפעל לטובת העובדים בישראל".

יו"ר עמידר יאיר זילברשטיין: "מדובר בצעד מרכזי וחשוב המקדם את החברה ועובדיה ומצטרף לתנופה של עמידר בימים אלו, ולשינוי המשמעותי בחברה הכולל אישור מבנה ארגוני חדש ואיוש שדרת ההנהלה באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. ההסכם נחתם ברוח טובה ובהבנה, הן מצד ההנהלה והן מצד העובדים שזו התוצאה הטובה עבור כולם. ההסכם מתקן עוול של שנים בהן שכרם של העובדים לא שיקף נאמנה את תרומתם להצלחת החברה, והוא מהווה אבן דרך משמעותית. אני מברך את הנהלת החברה, ועד העובדים ויתר השותפים להסכם על עבודתם המאומצת ועל הרוח הטובה ושיתוף הפעולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים