שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » הסכם קיבוצי ראשוני בחברת פזגז
350 עובדים
ההסכם שיחול על כ-350 עובדי חברת הגז כולל בין היתר מענק חתימה, תוספות שכר ותהליך איוש משרות באופן שיתעדף עובדים מתוך החברה
גז, כיריים, להבות | צילום: Vova Shevchuk, שאטרסטוק

ההסתדרות, ההנהלה ו-ועד העובדים חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי ראשוני ופורץ דרך בחברת פזגז. ההסכם שיחול על כ-350 עובדי חברת הגז יהיה תקף לתקופה של ארבע וחצי שנים והוא כולל בין היתר מענק חתימה, תוספות שכר סוציאליות וקבלת קביעות אחרי שנתיים של העסקה.

עוד בהסכם: תשלום קרן השתלמות לעובדים קבועים; השתתפות חברה בגין ארוחות; השתתפות חברה בתשלומים בגין גני ילדים וקייטנות; הוספת יום הבראה; הסדרת תקציב רווחה; ביטוח בריאות; גיבוש תהליך איוש משרות בחברה וקבלת עובדים בחברה באופן שיתעדף קבלת עובדים מתוך החברה בטרם יציאה לגיוס חיצוני.

חברת פזגז היא ספקית גז מובילה בישראל והיא מספקת מוצרים למגזר הפרטי, החקלאי, המסחרי והתעשייתי. עובדי החברה, שמועסקים בכל רחבי הארץ, התאגדו בהסתדרות באוקטובר 2020 במטרה לשפר את תנאי העסקתם ולהסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי.

יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל: "אני מברך על כך שההתארגנות הראשונית בפזגז הסתיימה בהסדר יחסי העבודה והשכר בהסכם קיבוצי. רמת האמון בין הצדדים עלתה עם התקדמות המו"מ, ואני מודה על שיתוף הפעולה הפורה בין ההנהלה לנציגות העובדים".

מנכ"ל פזגז רונן בר-שלום: "ההסכם אשר הושג בעבודה משותפת של שני הצדדים כולל שורה של הטבות שממשיכות את המהלכים שביצעה הנהלת החברה בשנה וחצי האחרונות. כעת, עם החתימה על ההסכם הקיבוצי, עלינו להמשיך ולפעול בנחישות למימוש אסטרטגיית הצמיחה של פזגז".

ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף אסף אדר: "אני מברך על ההסכם התקדימי שהשגנו עבור עובדי פזגז. עוד מתחילת הליך ההתאגדות, ראינו מול עיננו את הצורך לתגמל את עובדי פזגז על כך שהביאו את החברה להישגיה המרשימים. ההסכם מלווה בתחושת סיפוק אדירה, ואני מודה לעובדים ולוועד על האמון, התמיכה והחברות".

יו"ר ועד עובדי פזגז רחלי סעדיה: "מבחינת העובדים של פזגז מדובר בהסכם היסטורי ומכובד שיצמצם את הפערים ויסדיר את תנאי העבודה. אנו מברכים את כל העובדים ומאחלים בהצלחה לכולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים