שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הסכמנו לתוכנית חומש של 15 מיליארד"
קיש חושף
סגן השר יש חשף את פרטי המו"מ עם רע"מ: "רצינו את תמיכת רע"מ בחוק לבחירה ישירה והיו שיחות מעמיקות בנושא טיפול בפערים בחברה הערבית"
שר החינוך יואב קיש | צילום: אתר הכנסת

סגן השר יואב קיש מהליכוד חשף הערב (חמישי) את פרטי המשא ומתן שניהל ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס: "הייתי מעורב במשא ומתן עם רע"מ בכל השיחות והפגישות", כתב בטוויטר.

"כל ההשוואה המופיעה בטבלא מדויקת (שפרסם הבוקר נתניהו, מצ"ב). רצינו את תמיכת רע"מ בחוק לבחירה ישירה והיו שיחות מעמיקות בנושא טיפול בפערים בחברה הערבית. נושא שכפי שעשה רה"מ נתניהו בעבר, וכפי שהתחייב בבחירות האחרונות הוא מחויב לו".

‏"מעולם לא דובר על ועדת הפנים. התנגדנו לדרישתם לביטול חוק קמיניץ. הסכמנו לתוכנית חומש חדשה של 15 מיליארד ולא מעבר. לא הסכמנו להכשיר את הבנייה הבלתי חוקית בנגב. היתה הסכמה על הקמת 3 ישובים כפי שנעשה בהחלטת הממשלה האחרונה וזאת בצימוד עם הסדרת ההתישבות הצעירה ביהודה ושומרון".

"לאורך כל יום אתמול הופצו שקרים וספינים ובחרנו לא להגיב מכיוון שהערכנו שבנט לא יכנע לדרישות שערוריות אלו. טעינו. בנט התקפל. בנט מכר את הנגב לאוטונומיה בדואית. בנט פותח לרווחה את הבנייה הבלתי חוקית. וזה ראש הממשלה שאמור להתמודד עם איראן. איש ימין לא יכול לתמוך בממשלה כזו", דברי קיש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים