שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הסערה עדיין כאן: היום יהיה גשום וקר
'כרמל'
בימים הקרובים נישאר עם הטמפרטורות הנמוכות, ועם מזג אוויר סוער לפרקים. מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות והרוחות ייחלשו, מה שיביא גשם לאורך יותר זמן
תגיות:
גשם מבעד לשמשת הרכב | צילום: aroon phadee, שאטרסטוק

הסופה 'כרמל' עדיין כאן: לאורך הלילה ירד גשם באזור הצפון ובמרכז, וגם היום (ג') יימשך מזג האוויר החורפי. הגשם והרוחות החזקות יימשכו גם היום, בעיקר באזור הצפון וגם במרכז. במרכז הארץ ירד הגשם במרווחים גדולים יותר, בעיקר בשעות הבוקר ושוב בשעות אחר הצוהריים.

אתמול נרשמו כמויות משקעים נאות, וצפת הייתה השיאנית עם 72 מ"מ. במרום גולן ירדו 65 מ"מ, בנחשון 60 מ"מ, בעמיעד 55 מ"מ, בעין השופט 54 מ"מ, בחפץ חיים 53 מ"מ, בגלעד 52 מ"מ, בשמורת גמלא 49 מ"מ, בירושלים 37 מ"מ, בחיפה 33 מ"מ, בתל אביב 24 מ"מ, ובבאר שבע רק 0.1 מ"מ.

הטמפרטורות החזויות להיום: בקצרין 10-8 מעלות, בצפת 8-5, בטבריה – 15-11, בנהרייה – 15-9, בחיפה 15-9, בטייבה 15-11, בתל אביב 15-12, ברחובות 15-11, בירושלים 10-6, בבית שמש 15-11, בים המלח 20-16, בבאר שבע 16-8, במצפה רמון 16-8 ובאילת 20-14 מעלות.

בימים הקרובים נישאר עם הטמפרטורות הנמוכות, ועם מזג אוויר סוער לפרקים. מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות והרוחות ייחלשו, מה שיביא גשם לאורך יותר זמן – בצפון, במרכז וגם בצפון הנגב. ביום חמישי יוותרו רק "שאריות" של הסערה וירד גשם קל בלבד עם טפטופים לאורך הצוהריים ואחר הצוהריים. בשישי ובשבת לא צפוי גשם ותחול התבהרות הדרגתית.

אתמול ירדו גשמים עזים בצפון והגיעו גם למרכז הארץ ולדרומה. בחרמון נערמה כמות מכובדת של שלג וגם הכנרת נהנתה ממזג האוויר החורפי: המשקעים הרבים בצפון הביאו לעלייה של כשני סנטימטרים במפלס הימה. גם בנחלי הצפון נרשמה זרימה ניכרת מאז אתמול, וברשות המים דיווחו על זרימה של 14 מ"ק בשנייה בירדן – החזקה מאז תחילת השנה.

באתר החרמון נמדדו הבוקר 25 ס"מ של שלג במפלס התחתון, אך עדיין אין תנאים מתאימים לגלישה. צוותי האתר החלו הבוקר בעבודות פינוי השלגים. באתר נערכים במרץ לקליטת מבקרים, אולם היום הוא יהיה סגור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים