שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » מאסק צריך למכור 10% ממניות טסלה, המניה צונחת
הסקר קבע
הסקר קיבל כמעט 2 מיליון תשובות, ו-55% מהמשיבים תמכו בהצעה למכור את המניות, לאחר הסקר מניית טסלה צונחת באירופה, בבורסת פרנקפורט היא יורדת בקרוב ל10%
אילון מאסק | צילום: Kathy Hutchins, שאטרסטוק

מייסד טסלה המילארדר אילון מאסק, שמשמש היום כמנכ"ל חברת טסלה, שאל לפני יומיים את 62.5 מיליון עוקבים בטוויטר שלו האם למכור 10% מהמניות שלו בטסלה. האיש העשיר בעולם אמר קודם לכן שצפוי לו השנה מס "עצום", משום שעליו לממש הרבה אופציות למניות, שיבשילו בשנה הבאה.

"חשוב לציין שאני לא לוקח משכורת במזומן או בונוס משום מקום. יש לי רק מניות, לכן אני חייב למכור מניות כדי לשלם את המסים שלי", אמר מאסק בטוויטר.

"יש עכשיו הרבה עניין בהתחמקות ממס באמצעות רווחים לא ממומשים, אז אני מציע למכור 10% מהמניות שלי בטסלה", אמר על "מס המיליארדרים" שהמפלגה הדמוקרטית בארה"ב מציעה. מאסק ביקר את ההחלטה, שתשפיע על 700 מיליארדרים, ותטיל מסים על רווחי הון ארוכי טווח על נכסים נסחרים, גם אם לא נמכרו.

מאסק אמר שיפעל לפי תוצאות הסקר, יהיו אשר יהיו.

בשבע השעות מאז שפורסם, הסקר קיבל כמעט 2 מיליון תשובות, ו-55% מהמשיבים תמכו בהצעה למכור את המניות. הסקר הסתיים אמש בשעה 15:00 לפי שעון החוף המזרחי (22:00 לפי שעון ישראל), ואכן הציבור ענה כי עליו למכור את המניות.

בינואר 2021 הפך לראשונה, לאיש העשיר בעולם עם הון שהוערך בכ-190 מיליארד דולר. בנובמבר 2021 הונו הוערך על ידי פורבס במעל 321 מיליארד דולר.

לאחר הסקר מניית טסלה צונחת באירופה, בבורסת פרנקפורט היא יורדת בקרוב ל10%.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים