שיתוף
תגובות
דעות » הסרת מסקרה ללא הסרת ריסים? יש דבר כזה
עמדת טיפוח
מעין קרני עם עוד מעט טיפים ועם פתרון מעשי: היכן בדיוק מניחים את האצבע וכיצד מסירים מסקרה מבלי לתלוש ריסים
מסקרה | צילום: Africa Studio, שאטרסטוק

קיבלתי בקשה מיוחדת להרחיב על מסקרה. אתן בוודאי זוכרות שבעבר כתבתי טור שלם על מסקרה והדבקת ריסים.

יש מספר דברים שארחיב עליהם בנוסף למה שכתבתי בעבר, לטובת הכלל, והוא שימוש נכון במסקרה ללא הכתמת הפנים וגם הסרת המסקרה ללא הסרת הריסים.

אז בואו נתחיל!

מסקרה, ובייחוד המסקרה המעבה שיש לה אפליקטור עבה ובעל סיבים ארוכים יחסית לאפליקטור הדק והסיליקוני שלמסקרה מאריכה, מאוד מקשה על מריחה טובה והגונה של הריסים – ללא ליטוף קל של סביב העיניים שכולל פירורים שחורים ומלחיצים על עבודת האיפור. (טיפ מידע מקצועי: אפליקטור זו מילה מקצועית, שימושית ונרחבת לכל מוצר, לאו דווקא איפור שבא עם "מקל" כגון שפתון נוזלי, מסקרה, וכולי…- אז מעכשיו מפסיקים לקרוא  למקל הזה מטוש, זה מעביר בתקופה הזו קונוטציה שלילית במיוחד). 

כדי לא לקבל את הליטוף המדובר, הדבר דורש מיומנות רבה וגם המיומנות לא טומנות ידן במסקרה מבלי לחטוף פרורים מידי פעם.

ולפתרונות: כולנו יודעות שיש סוגי הטיות לפנים, קדימה ואחורה שקצת מרחיקות את הריסים מהעור סביב העין – תשתמשו בזה.

ולפתרון הממשי: יש אפשרות פשוט לשים אצבע או אגודל מעל הריסים העליונים וממש עליו למרוח את המסקרה בנדיבות ללא חשש.

לריסים התחתונים אפשר לשים חוצץ בין הריסים לעור, החל בבריסטול וכלה במקל ארטיק נקי ומעוגל – וכל דבר דק ולא שפיצי מידי שעדיף לא לקרב לאזור העיניים.

למי שזה כבר קרה, יש לחכות שהמסקרה תתייבש ולקלף בעדינות עם מקל אוזניים יבש או אפליקטור חד פעמי של מסקרה – ממש זול ועושה עבודה מעולה.

לגבי נשירת הריסים, כתבתי בכתבה על הריסים שיש 3 סוגי עמידויות במסקרה. המסקרה העמידה במים נודעת בהסרת ריסים ולכן פחות מומלצת לשימוש יומיומי, למסקרה כזו יש צורך במסיר איפור דו פאזי (הנוזל השקוף והתכלת שמערבבים אותם) על צמר גפן ולהסיר אותה בעדינות ובעיקר בסבלנות. 

למסקרה לא עמידה אפשר עם מים חמימים להעביר אצבע רטובה מעל הריסים כשהעיניים סגורות ולשפשף אותן בעדינות רבה עד להסרת כל החומר.

ולכל הדואגות, אני כותבת שוב שכל 12 שבועות (ויש אומרים 8 או 7) הריסים מתחלפות וצומחות מחדש, אז גם אם נתלשו קצת, עוד מעט הן יגדלו ויחזרו אל מקומן בשלום (אני הורסת את החגיגה וכותבת שזה אמור להיות המצב הטבעי אם אין בעיה רפואית) ולכן כל מי שעושה הרמת ריסים ורוצה להישאר עם האפקט זקוקה לטיפול חוזר  כל מספר חודשים.

בכל אופן, הצמיחה המחודשת לא אמורה לעודד אף אחת להתעלל בריסיה עם מסקרה עמידה במים ביום יום שלה – אז המלצה שלי, קני מסקרה לא עמידה ליום יום ועמידה מאוד לשבת ולאירועים.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים