שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הסתה מבית: "האמינות של ישראל לא הכי גבוהה"
אבסורד
יממה לאחר מות העיתונאית בג'נין, כאשר הסתה ואנטישמיות מכוונים כלפי ישראל וצה"ל, שר התפוצות נותן לכאורה גיבוי למסיתים נגד ישראל
נחמן שי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יממה לאחר מות העיתונאית בג'נין, כאשר הסתה ואנטישמיות מכוונים כלפי ישראל וצה"ל, ע"י פלסטינים אשר מפיצים דיווח שקרי, לפיהם הישראלים ירו בעיתונאית, הבוקר בריאיון, שר התפוצות נותן לכאורה גיבוי למסיתים נגד ישראל.

"בריאיון לרדיו 103fm אומר השר נחמן שי כי "עם כל הכבוד לנו, האמינות של ישראל לא הכי גבוהה באירועים כאלה וזה מתבסס על העבר. האמריקנים לא יהיו מוכנים לקבל תוצאות שלא יהיו מבוססות על גורמים בלתי תלויים".

ח"כ אופיר סופר: "אהלן נחמן, כדובר צה"ל לשעבר, אני מניח (ומקווה) שאתה מבין טוב מאוד את חשיבות ההסברה של מדינת ישראל בעולם. במקום לסייע להפצת השקר האנטי הישראלי, ולקום בבוקר ולהכריז שמדינת ישראל לא אמינה, אני מצפה ממך, כשר התפוצות לתקן במידי את הנזק שדברך גרמו".

ח"כ אתי חוה עטיה: "עם כל הכבוד, האמינות של שרי הממשלה בישראל לא הכי גבוהה בהרבה מקרים וזה מתבסס על העבר. הישראלים לא מוכנים לקבל אמירות של פוליטיקאים מנותקים".

ח"כ בן גביר הגיב: "השר נחמן שי שאמור לייצג את מדינת ישראל פוגע ומחליש את יחסי החוץ של מדינת ישראל בעולם ובהתבטאותו האומללה מחזק את המחבלים מג'נין".

ח"כ בן גביר הוסיף: "התחרות בין השר שי ובין השר בר לב מי יותר הזוי ומגוחך, מסמנת לכולנו עד כמה מצבה של הממשלה גרוע וחייבים להחליף אותה במהרה. עם כל יום שעובר, הממשלה גורמת יותר נזק מאשר תועלת".

יקי דיין, לשעבר קונסול ישראל בארה"ב, בביקורת על השר נחמן שי ל-103: "לא אהבתי את הדברים האלה. הוא מדבר כמו פרשן ולא כמו שר בממשלת ישראל. שר, בטח במקרים כאלה, צריך לתת גיבוי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים