שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » סייבר » הסתיים בהצלחה משחק מלחמה סייבר-פיננסי
כסף סייבר
לראשונה בישראל תורגל משחק סייבר-פיננסי בין לאומי. המשחק נערך היום בהובלת מערך סייבר חירום וביטחון במשרד האוצר
פריצת סייבר | צילום: mundissima, שאטרסטוק

משרד האוצר קיים היום (חמישי) לראשונה משחק מלחמה רחב היקף וייחודי שנועד לדמות מתקפה סייבר-פיננסית בינלאומית. תרגיל רב המשתתפים תוכנן במשרד האוצר בשנה האחרונה יחד עם שותפים ממשרדי אוצר ברחבי העולם וארגונים פיננסיים גלובליים.

זו הפעם הראשונה בה נערך משחק מלחמה בינ"ל, עם הרכב משתתפים נרחב ובהתמודדות מול תרחישי סייבר קיצוניים הפוגעים במערכת הפיננסית הגלובלית.

התרגיל, שתוכנן להתקיים באקספו בדובאי, נערך לבסוף מעל פלטפורמה וירטואלית עקב מגבלות הקורונה, התקיים בהובלת מערך סייבר חירום וביטחון במשרד האוצר הישראלי, ובסיוע משרד החוץ.

את השיח הפיננסי הנחתה יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר לשעבר, ובסימולציה השתתפו נציגים מארה"ב, בריטניה, איחוד האמירויות, גרמניה, איטליה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, תאילנד, קרן המטבע הבינ"ל, ה-BIS, והבנק העולמי.

הכלכלנית הראשית, שירה גרינברג, שעמדה בראש הצוות הישראלי: "התרגיל הייחודי ופורץ-הדרך שנערך היום הציף את החשיבות שיש לפעולה גלובלית מתואמת של ממשלות יחד עם בנקים מרכזיים אל מול איומי סייבר פיננסי. התרגיל הוא עדות נוספת לעמדת ההובלה העולמית של ישראל, לא רק במדיניות הגנת סייבר במרחב הפיננסי המקומי, אלא גם בהובלת מדיניות גלובלית".

ראש מערך סייבר חירום ובטחון במשרד האוצר, יוני מור, שהוביל את התרגיל: "הסימולציה היום הבהירה לנו שהתיאום בין מנהיגים כלכליים מכל העולם, האמון ביניהם והנכונות להתבונן באומץ בתרחישים ובפערים בכלים הקיימים הם המפתח להצלחה בהתמודדות עם האתגרים שלפנינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים