שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הסתיימה עדות התביעה של אילן ישועה
משפט נתניהו
איריס אלוביץ' בהקלטה: "מוכנה למכור את נשמתי לשטן בשביל הקבוצה" • ישועה: "עושים כמיטב יכולתנו עבור האבא, האמא והבן" • ההגנה ביקשה הפסקה לפני החקירה הנגדית
אולם בית המשפט המחוזי בירושלים שנבנה לדיונים בתיקי נתניהו | צילום: רובי קסטרו - פול

יום העדות השביעי של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה נערך היום (שלישי) במסגרת שלב ההוכחות בתיק 4000. בפתח העדות התביעה הציגה שיחות בין ישועה לבין איריס אלוביץ', רעייתו של בעל השליטה בחברת בזק ווואלה! שאול אלוביץ', שחושפות קשרים בין בני הזוג למשפחת נתניהו. בתום הדיון היום, ההגנה ביקשה חודש ימים להיערך לחקירה הנגדית. הפרקליטות מתנגדת לדחייה כה ממושכת והכרעה תינתן בהמשך.

13:08 – צוות ההגנה של אלוביץ' העריך שיידרשו כעשרה ימים של חקירה נגדית. המשמעות בפועל היא לפחות שלושה שבועות. גם צוות ההגנה של נתניהו העריך שיידרשו כעשרה ימים ובסך הכל 20 ימים של חקירה נגדית.

12:54 – הסתיימה החקירה הראשית. משחררים את ישועה, והשופטת פרידמן פלדמן מזהירה אותו שוב לא לדבר על מה שהיה בעדות. הדיון נמשך ללא ישועה. עו"ד ז'ק חן מבקש שהחקירה הנגדית תחל עם עורכי הדין של האלוביצ'ים ורק אז ע"י בן צור. הוא גם מבקש לפחות חודש הפסקה לפני החקירה הנגדית. התובעת תירוש: "אין הצדקה לדחיה של החקירה הנגדית, יש חשיבות לשמיעה רציפה של העדות". השופטים ימסרו החלטה בהמשך היום לגבי המועדים.

12:38 – לקראת סיום החקירה הראשית עלה לדיון יום התפוצצות הפרשה. "בבוקר של תחילת החקירה הגלויה או הפריצה אמרו לי שאני צריך להגיע לנקודה מסוימת ואספו אותי ללהב, חיכיתי בתוך חדר. שמו אותי במסדרון כנראה רצו ששאול יראה אותי. למחר היו לי ארבעה עימותים – אחד עם שאול אלוביץ', אחד עם איריס אלוביץ', אחד עם ניר חפץ, ואחד עם סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק דאז)".

11:41 – בהקלטה שפורסמה במהלך הדיון, עולה כי לאחר שאשת מחזיק השליטה בבזק, איריס אלוביץ' התלוננה בפני מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, כי יאיר נתניהו "מחפש בנרות להתלונן, כמה שלא נפרגן הוא מחפש ומרעיל", ישועה השיב לה כי "אנחנו משתדלים לעשות כמיטב יכולתנו עבור משפחת נתניהו – לאבא, לאמא ולבן".

11:20 – ישועה מעיד: העורך הראשי של וואלה טען שניר חפץ אומר לכולם שהוא האחראי ושהוא מאשר כל ידיעה- איריס אלוביץ': איזה דביל, הוא תוקע לעצמו גול עצמי

11:01 – התובעת תירוש: "איריס אומרת 'הסוף קרוב' ואתה עונה לה – 'הלוואי, מה הכוונה?" ישועה: "אני מקווה ואומר הלוואי שהסוף לכל מכבש הלחצים הזה והסיקור המוטה ייפסק. אנחנו נמצאים בימים של טירוף באותם ימים. היא (איריס) מסבירה ש'ברגע שאתה תסיים עניינים מסוימים, נפסיק את הלחץ עליך'. לאורך כך(כל) הדרך היה נרטיב כזה שזה רק לתקופה מסוימת". התובעת תירוש: "מה זה דברים מסוימים?" ישועה: "ברגע שבם יקבלו מראש הממשלה הטבות רגולטוריות".

10:24 – פילבר ביקש מאלוביץ' עזרה אחרי שחפץ "שרף" אותו מול נתניהו. אלוביץ': "אני מוכן לשרוף חזרה, אני מוכרח לתקן, מומו (פילבר) מצלצל אליי מבקש עזרה, איך ניר (חפץ) שרף אותו, לכן זה כל כך חשוב שתהיה חזרה לדיבור".

9:42 – בהקלטת שיחה בין אשתו של בעל השליטה בבזק, איריס אלוביץ' למנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה בשיחה בינהם בנובמבר 2016, נאמר מצידה של אלוביץ': "בני הזוג נתניהו לא רואים את כל הכתבות אבל יאיר כל היום מנתח. הוא כל היום בדיגיטל. הוא יודע להיכנס לדברים. הוא כל היום מנפח לאמא שלו את הראש. ריקלין עובד איתם. הוא חבר מאוד טוב של ינון מגל. ינון מתייעץ איתו על כל דבר. ריקלין ריקלין ריקלין".

9:35 – ישועה: כשמוזכר שיש בעיה – הכוונה שהבעיה מול ראש הממשלה. מדובר על תחקיר של רביב דרוקר על גיימס פאקר ויאיר. הייתה רוטינה שאם יש תחקיר על רה"מ, אז לא מפרסמים. נהיה אבסורד, שאם יש תגובה, צריך לפרסם את התגובה, ואני שואל – איך אפשר לפרסם תגובה בלי הידיעה? התובעת תירוש: איריס אמרה – "נשבעת לך, הם צרחו עליי". על מי היא מדברת? ישועה: ראש הממשלה ורעייתו. בקטע נוסף משיחה אחרת מדברים על איך תוקפים את רה"מ במקומות אחרים. אלוביץ' אומרת: אבל אתה מבין שאתה במצב שאתה צריך אותו – שהוא יחתום לך על פיצול או ביטול, אז אתה בבעיה

9:30 – פרקליטתה של איריס אלוביץ׳, עו״ד מיכל רוזן עוזר אמרה: "לא יכול להיות שהתובעת עוצרת את זה רגע לפני שאיריס (אלוביץ') מדברת על כותרות אובייקטיבית, כי בהמשך השיחה איריס אומרת: ׳הכותרות צריכות להיות אובייקטיביות, אבל לא שיהיה הבעת דעה כמו למשל שהקמפיין הצליח. אתה מבין? זה הבעת דעה.

9:29 – מושמעת הקלטת קטע משיחה בין איריס אלוביץ לבין אילן ישועה בנובמבר 2016, בה איריס אומרת: "האיש הזה הולך להישאר הרבה זמן. אין מי שיחליף אותו. אמרתי לשאול, אני מוכנה בשביל הקבוצה (וואלה-בזק) למכור את נשמתי לשטן, זה עולה לי בבריאות. אתה עושה משהו ואתה חוטף על ימין ועל שמאל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים