שיתוף
תגובות
חדשות » הסתיימו החיפושים אחר בחור הישיבה שנעדר
סוף עצוב
אחרי שלושה ימי חיפושים נמצאה גופתו של בחור הישיבה שנעדר באיזור ציון הרשב"י במירון, גופתו של הבחור אפרים ראם אותרה בשטח פתוח בצפון אין חשד לפלילים

אחרי שלושה ימים של חיפושים אינטנסיביים אחרי בחור הישיבה אפרים ראם ז"ל, בן ה-22 תושב שכונת בית וגן בירושלים המשטרה הודיעה כי גופתו נמצאה בשטח פתוח בצפון.

מסע הלווית הבחור אפרים נחום ראם ז"ל תצא בשעה 23:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות.

ממשטרת ישראל נמסר כי "לאחר שבימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בניסיונות לאתר את הנעדר שנראה לאחרונה בסמוך לציון הרשב"י במירון, לפני זמן קצר במהלך פעולות חיפוש שערכו שוטרים ומתנדבים, הוא אותר ללא רוח חיים בסמוך ליישוב אמירים שבצפון הארץ. מבדיקה ראשונית – לא עולה חשד לפלילים. הודעה נמסרה לבני משפחתו בהתאם.

על פי דיווח ממדא נמסר בשעה 15:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן, על צעיר שנמצא מחוסר הכרה, בשטח פתוח, סמוך לאמירים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

במהלך השבוע האחרון כאמור יצאו מתנדבים רבים על מנת לחפש את הבחור בכל האיזור שמסביב לציון הרשב"י שם נראה בפעם האחרונה וכן מתנדבים רבים של יכ"ל. בהודעה נאמר כי בתום חיפושים נרחבים, על ידי יחידת הכלבנים לישראל יחד עם כוחות נוספים בגזרת הר מירון, אחר תלמיד הישיבה אפרים תושב ירושלים כבן 22, שנעלמו עקבותיו בתאריך 20.12.2021 מאזור ציון הרשב"י במירון – כלבני יכ"ל פעלו ברציפות בתנאי מזג אוויר קשים ובתנאי שטח מורכבים, תוך הפעלת מיטב האמצעים. לצערנו, הנ"ל אותר ללא רוח חיים. אנו משתתפים בצער המשפחה, ומוסרים את תנחומינו הכנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים