שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "העבירו מחטף ביום שישי ולא הייתי ער לזה"
דרעי מתנצל
יו"ר ש"ס על הגבלות בירושלים: "זה החלטה אומללה, כך לחסום משפחות ואנשים בלי להודיע לפני? לעשות סלקציה לחרדים בלבד במחסום? איפה ראינו דברים כאלו?"
תגיות:
שר הבריאות אריה דרעי | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, חבר קבינט הקורונה, הודה בראיון ל'קול חי' כי כשל כשאפשר להחלטה על ההגבלות בשושן פורים לעבור: "הייתי בטוח שאחרי הקבינט ביום רביעי הכל סוכם ומתואם עם סגן השר מקלב. מישהו העביר מחטף ביום שישי ולא הייתי ער לזה".

הוא סיפר כי "ביום חמישי התנהל דיון בממשלה על פורים בי-ם, דיברתי שם בחריפות על כך שזה יהיה טעות קשה לסגור את התחבורה. הצעתי לשרת התחבורה רגב להתייעץ עם הסגן שלה אורי מקלב שמבין את הרגישות, היא התחייבה שתעשה זאת. לא השתתפתי בהצבעה הזאת. זה החלטה אומללה, כך לחסום משפחות ואנשים בלי להודיע לפני? לעשות סלקציה לחרדים בלבד במחסום? איפה ראינו דברים כאלו? יפה עשה ח״כ מרגי שלא ויתר לנציגי המשטרה והעמיד אותם במקום".

לקראת הבחירות אמר כי "ש״ס היא המפלגה שיש לה פוטנציאל הכי גבוה להביא קולות נוספים. רק עכשיו כשאנחנו מדברים מתחיל אירוע ענק לנשים עם מעל 5000 נשים בזום. זה קהל חדש שלא הכרנו בהיקפים כאלו. הממשלה הפריטטית זה הטעות הכי קשה שהכרנו. אני יוצא עכשיו מדיון הקבינט, זה נורא ואיום לנהל דיונים חשובים במצב כזה".

"אני אומר זאת בביטחון, למחנה גוש הימין יהיה 61 מנדטים. הסקרים מראים לנו על 58-59 מנדטים לגוש ויש עדיין 15% מתלבטים. רה״מ הבא יהיה בנימין נתניהו ובעז״ה נקים ממשלת ימין חזקה ויציבה שתעבוד שנים רבות".

על פסיקת הגיור אמר: "למה היו צריכים בבג״צ לחכות 15 שנה? למה לא דחו את זה מיד? כמו שיש במדינת ישראל את משרד הבריאות, זה ברור שיש לגיורים גוף אחד, את הרבנות הראשית. זה חמור מאוד ההתנהלות שלהם – ביקשתי לפחות לעכב את ההחלטה עד אחרי הבחירות, כדי לתת לי לקדם את החוק שהתחלתי. אנחנו לא ניכנס לממשלה הבאה בלי שנעביר את החוק. הרי אני קידמתי חוק וזה כבר עבר בוועדת שרים, מי שעצר את זה אז היו ׳ישראל ביתנו׳ וכחלון ששמו ווטו".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. אפילו הידה שלי בת 8 ידעה מתחילת שבוע שעבר שהולך להיות סגר בירושלים..
    אבל דרעי 'הופתע'….
    גם בראש השנה כשגמזו שלח מכתב מלא שנאה לנשיא אוקראינה, וכשדרעי יחד עם נתניה עבדו על הברסלבים בעיניים, מצד אחד נתנו להם תחושה שאוטוטו יש מתוה, בזמן 'הם לא התכוונו לזה שניה אחת, גם כן דרעי 'הופתע' מה חטף…
    נגמרה הבושה…!

  2. התנצלות יפה מאוד
    אל תשכח אנחנו ערב בחירות
    במקום לעבוד בזמן שצריך
    יותר קל לתת לזמן לעשות את שלו
    ואחרי זה להתנצל
    העיקר לעשות הרבה רוח
    התוצאות תראה בקלפי
    לא נשכח לא נסלח

  3. דרעי, זה לא חכמה להיות חבר בקבינט, התומך הגדול ביותר של ביבי, ואחרי הגזירות אנטי חרדים להיתממם……….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים