שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בבני ברק מחזירים את מבצע 'חיסון תמורת צ'ולנט'
לאור התחלואה
בעיריית ב"ב יוצאים במבצע חיסונים נוסף לאור העלייה בתחלואה, כמו"כ 'מרכז חירום עירוני לטיפול בקורונה' ישמש לבדיקות קורונה בבוקר ולחיסונים בערב
| צילום: דוד קליגר

עיריית בני ברק בשיתוף כל קופות החולים בעיר, הודיעה לציבור התושבים על מבצע חיסונים נוסף לאור נתוני התחלואה. העיר שזמן רב שמרה על צבע ירוק ואפס חולים עברה את רף ה-1,000 חולים וקברניטי העיר החליטו לצאת במבצע חירום לחיסונים ובדיקות לנגיף ב- 'מרכז חירום עירוני לטיפול בקורונה'.

"אנחנו לא מחכים יש סיכון ממשי לחיי התורה טרם הימים הנוראים, ובעיקר שמירה על בריאות יקירינו. אני קורא לציבור הבני ברקי לצאת כמו בעבר ולהתחסן", אומר ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין.

רק לאחרונה הופצו בעיר כרוזים בהם גדולי הדור קוראים לכלל הציבור להתחסן, מבוגרים וילדים. בהודעה שהופצה כעת ברחבי העיר נכתב: " בני ברק יוצאת למבצע חיסוני חירום כהשתדלות מחויבת להפחתת סכנת ההדבקה בתפילות הימים הנוראים".

מרכז הפיס העירוני 'משואות' שינה את שמו ל-'מרכז חירום עירוני לטיפול בקורונה' ועד יום חמישי הבא ניתן לכל חברי הקופות להגיע בלי תור וללא המתנה ולהתחסן מהשעה 18:00 ועד השעה 24:00 בלילה. המתחסנים בערבי חמישי השבוע ושבוע הבא יזכו לקבל את מנת צ'ולנט על מנת לתמרץ את ציבור התושבים. החל מיום ראשון בבקרים ישמש המרכז לביצוע בדיקות קורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים