שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » העסקן הבכיר נגד השופטת האנטישמית
משפט המחבל
הקהילה החרדית במאנסי, שטרם התאוששה מהתקרית האנטישמית בחנוכה שהסתיימה לפני כשלושה שבועות באופן טראגי עם מותו של ר' יוסף ניימן ע"ה, שנדקר בכל חלקי גופו על ידי גוי שחור, רשמה בימים האחרונים זעזוע נוסף בהחלטה שקיבלה השופטת האנטישמית
זירת הפיגוע | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בימים אלו נמצא בעיצומו ההליך המשפטי של האפרו אמריקני, גרפטון תומאס, שחדר בעיצומו של 'טיש' חנוכה לביתו של האדמו"ר מקאסן במאנסי והחל לדקור את המשתתפים באמצעות מצ'טה,. אחד מהם, ר' יוסף ניימן שנפצע באורח קשה ונאבק על חייו, נפטר בבית החולים.

אלא שבכך לא תם הסיפור ולא נשלם. לפני כשבועיים הוגש נגד גרפטון כתב אישום בפני שופטת פדרלית, כשזו באופן תמוה בחרה לשלוח את גרפטון למוסד סגור למשך 4 חודשים, כאשר רק לאחריו ייקבע האם הוא כשיר לעמוד למשפט.

עסקן חרדי בכיר שמלווה מקרוב את ההליכים המשפטיים עמו שוחחנו מספר ל'בחזית', כי "מדובר בשופטת ידועה אשר מזה שנים מוכרת בסלידתה העמוקה ובשנאה שהיא רוחשת לבעלי חזות חרדית הניצבים מולה".

לפני שאותו גורם נאות לשתף אותנו בתמונת המצב ובהלך הרוח, הוא מפציר בכל לשון של בקשה לבל נאות להזכיר את שמו המלא ולחשוף אודותיו פרטים בידיעה, רק זו בלבד, כי הוא בעל משרה ציבורית מוכרת בעיירה השקטה. שכן לדבריו, "מדובר בשופטת ממולחת ומעורבת היטב, שמצודתה פרושה היכן שאתה רק לא מעלה בדעתך. רק זה מה שחסר לי מתוקף תפקידי הציבורי להיכנס עמה למתיחות".

באשר להתפתחות האחרונה והמקוממת בתיק הוא מסביר, כי "בעוד פרקליטיו של הרוצח טוענים כי הוא אינו כשיר, הרי שבאמתחתנו שלל ראיות המפריכות טענה זו. התקווה היחידה שלנו מול השופטת, זה העובדה שבאופן סטטיסטי אחוז גדול מהתיקים שעוברים תחת ידיה מתהפכים בסופו של דבר בערכאת הערעור", הוא אומר.

לדבריו, "לא הייתי רוצה להטיח בה את ההגדרה אנטישמית, אבל מדובר בשופטת שכבר ניצבת על כס השיפוט במשך קרוב לארבעה עשורים ובזמן הזה כבר הספיקה לשלוח לכלא לא מעט חרדים, חלקם על לא עוול בכפם. כך שמהרגע הראשון שנוכחנו שהמשפט יתנהל מולה, הבנו כבר את הסיכויים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים