שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » העסקן הרפואי ערך סיור בביה"ח 'הרצליה מדיקל סנטר'
להעמיק את השת"פ
הרב מרדכי אייכלר ערך סיור מקיף ומקצועי במרכז הרפואי בהרצליה ועמד מקרוב אחר ההתפתחות החדשנית והטכנולוגית של המקום
העסקן מרדכי אייכלר עם מנכ"ל בית החולים דני אנגל | צילום: באדיבות המצלם

מפגש מיוחד ומקצועי שכלל גם סיור מעמיק בבית החולים 'הרצליה מדיקל סנטר' נערך במהלך השבוע החולף על ידי העסקן הרפואי הרב מרדכי אייכלר שהגיע למקום בכדי לעקוב מקרוב אחרי ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה של בית החולים.

הרב מרדכי אייכלר העוזר לרבים מהמגזר החרדי בכל הנוגע לרפואה הגיע למרכז הרפואי המתקדם בהרצליה בכדי להעמיק את שיתוף הפעולה הפורה בין הנהלת בית החולים והצוות הרפואי לבין המגזר החרדי. עם הגיעו למרכז הרפואי בהרצליה ערך העסקן הרפואי סיור מקצועי במקום, לדבריו הוא התפעל מאוד מהחדשנות שמובילה בית החולים בכל הנוגע לטכנולוגיה רפואית פורצת דרך.

לאחר סיור ממוקד שנערך שעה ארוכה במקום נפגש הרב מרדכי אייכלר עם מנכ"ל בית החולים מר דני אנגל שהודה לו על ביקורו במקום. המנכ"ל הוסיף במהלך הפגישה כי כמו תמיד הם יעשו הכל על מנת להעמיק עוד ועוד את שיתוף הפעולה המיוחד בין בית החולים לבין המגזר החרדי.

העסקן הרפואי הרב מרדכי אייכלר הודה למנכ"ל בית החולים על האירוח ואמר כי הוא עומד "כמו שראינו עד היום – שיתוף הפעולה בין בית החולים לבין המגזר החרדי הוא פורה במיוחד, אנו מודים על כך ומקווים להעמיק אותו עוד יותר", הוסיף.

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר נחשב לבית חולים מוביל במגוון רחב של תחומים ברפואה הפרטית. סגל בית החולים מונה כ-600 עובדים, צוות רב ומקצועי בכל תחומי הרפואה אשר חרט על דגלו את המצוינות כערך עליון.

בנוסף, 500 רופאים מומחים בתחומם, מהבכירים ביותר במערך הרפואי של ישראל, מבצעים מדי שנה בבית החולים למעלה מ-20,000 ניתוחים במגוון תחומים ובכללם ניתוחי לב, נוירוכירורגיה כבדה (מוח ועמוד שדרה), צנתורים, אורתופדיה, החלפות מפרקים, שברים מורכבים, כירורגיה אונקולוגית, כירורגיה כללית, גינקולוגיה, אורולוגיה, ניתוחים בעזרת רובוט, א.א.ג ועוד.

בנוסף למעטפת הרפואית המקיפה, התפרסם בית החולים בהצטיינות ובהובלה המתמדת שלו במדדים הנוגעים לשירות ולזמינות הטיפולים – בהתאם לחזון של בית החולים שמשלב מקצועיות לצד הקפדה על חווית שהות מקסימלית למטופל ולמלווים שלו.

לבית החולים הסדרים רבים עם קופות החולים וחברות הביטוח השונות, כך שהשירותים והטיפולים שהוא מספק ניתנים על בסיס הסדרים הקיימים עם הנ"ל ולא רק באמצעות תשלום ישיר מהכיס הפרטי של המטופל.

במרכז הרפואי הרצליה מדיקל סנטר משקיעים מאמצים רבים על מנת להנעים ולהתאים את השהות במחלקות השונות גם עבור הציבור החרדי, שבוחר במקום לא רק מחמת קרבתו לריכוזים החרדים אלא גם – ובעיקר – בשל המקצועיות הרבה והתנאים המשופרים.

בנוסף, בית החולים מסייע למטופלים בייעוץ והכוונה באשר לפרוצדורה הרפואית וכן בבחירת הרופא המתאים. כמו כן מלווה בית החולים את המטופל מבחינה פרוצדורלית בכל הקשור לקבל אישורים מהגורם המממן כמו קופת חולים, חברת ביטוח וכיו"ב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים