שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אשכנזי יפרוש אלא אם יוצע לו לעמוד בראש
הערכה
בעוד גבי אשכנזי חותר על פי ההערכות לפרישה מהחיים הפוליטיים, יו"ר המפלגה בני גנץ החל במיפוי חברי המפלגה לקראת גיבוש הרשימה לבחירות הקרובות • לא אומר נואש
בני גנץ וגבי אשכנזי במליאת הכנסת | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בצל הערכת המצב, גיבוש הרשימה לקראת הבחירות הקרובות והנעלם הגדול סביב עתידו של שר החוץ גבי אשכנזי, מעריכים גורמים במפלגה כי "המפלגה בדרך להתפרקות".

"המפלגה מתפרקת, כל אחד שוקל את דרכו ולוטש עיניים לכיוון משלו – נדרש שינוי בהנהגה. כחול לבן לא יכולה להמשיך במבנה הנוכחי", אמר גורם במפלגה ל'ישראל היום'.

ההערכות במפלגה הן שאשכנזי יעזוב את המפלגה ויפרוש מהחיים הפוליטיים, אלא אם כן יציע לו גנץ לעמוד בראש המפלגה ולהוביל אותה בבחירות הקרובות.

אתמול דווח, כי על פי ההבנות בין גנץ לאשכנזי שגובשו עם הקמת 'חוסן לישראל', הרי שבמעלה הדרך יפנה גנץ את מקומו לאשכנזי שיוביל בתורו את המפלגה ויעמוד בראשה.

כזכור, אתמול החל גנץ להיפגש עם חברי מפלגתו על מנת למפות את נאמניו ולהיערך לקראת גיבוש הרשימה לבחירות הבאות, כאשר הח"כים אסף זמיר ומיקי חיימוביץ' הודיעו כי לא ימשיכו בבחירות הבאות בפלטפורמת 'כחול לבן' וכי הם עדיין שוקלים את המשך צעדיהם.

הערכות במפלגה הן, כי ניסנקורן גם לא ימשיך במסגרת 'כחול לבן' בבחירות הבאות, כך גם רם שפע ועינב קאבלה.

עם זאת, על פי המסתמן, הח"כים הנאמנים לגנץ שכבר הודיעו על הישארותם במפלגה ועל התייצבותם לצדו ויהי מה, הם מיכאל ביטון, חילי טרופר, מירב כהן, איתן גינזבורג, עומר ינקלביץ', פנינה תמנו-שטה, אורית פרקש הכהן ואלון שוסטר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים