שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » הערכה: סמסונג תחסל את סדרת ה'נוט'
אחרי 9 שנים
לפי הערכות, ענקית הטכנולוגיה צפויה לחסל את מותג ה-Note ולהתמקד במכשירי דגל אחרים שלה – בהם הסאמרטפונים המתקפלים וסדרת ה-S המוכרת
מכשיר גלאקסי נוט | צילום: Thanes.Op, שאטרסטוק

סמסונג צפויה להכריז בתחילת ינואר 2021 על סדרת הדגל החדשה Galaxy S21 – אך ייתכן כי אלו יהיה מכשירי הדגל היחידים של החברה מעתה והלאה, לאחר שהבוקר דיווח המדליף Ice universe כי בסמסונג הפסיקו הפיתוח של סדרת ה-Galaxy Note וישקיעו את המשאבים בסדרת פרימיום אחת – סדרת ה-s. גמון גם דווח כי סמסונג צפויה לשתול במכשיר ה –  Galaxy s21 ultra את העט הידוע שמזוהה עם מכשירי הנוט.

דגם ה-Ultra יקבל גם את רוב השדרוגים והוא יגיע עם מסך זהה בגודל 6.8 אינץ', כאשר החלק המעניין בדיווח הוא כי לראשונה תשלב כאמור סמסונג תמיכה בעט הסטיילוס המפורסם שלה – ה-S Pen – כאשר על פי הערכות סמסונג למדה מ'אפל' ליצור מוצר נלווה למכשיר והעט לא יכלל באריזה, וכדי להשתמש בו תצטרכו תוכלו לרכוש אותו בנפרד.

כמו כן, המדליף המוכר מקס וינבך, מי שחשף את מפרט של סדרת ה-S של סמסונג, טוען כי בחברה ישימו דגש בשנה הבאה על מכשירי דגל אחרים – בהם Galaxy S21 FE, Galaxy S21, Galaxy S21 Plus, Galaxy S21 Ultra, Galaxy Z Fold 3, Galaxy Z Flip 3, Galaxy Z Fold FE.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים