שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפגישה החשאית של פרוש ואייכלר אצל האדמור
חשיפת 'בחזית'
סגן השר מאיר פרוש וחבר הכנסת ישראל אייכלר ממשיכים לעבוד בחזית מאוחדת • השניים הגיעו לפגישה חשאית במעונו של האדמו"ר מבעלזא • כל הפרטים בפרסום ראשון
פרוש וליצמן בימים טובים יותר | צילום: מארק ניימאן, לע"מ

נציגי אגודת ישראל בכנסת ובממשלה, סגן השר מאיר פרוש וחבר הכנסת ישראל אייכלר הגיעו במוצאי שבת לפגישה חשאית וממושכת במעונו של האדמו"ר מבעלזא בירושלים.

ל'בחזית' נודע, כי השניים הוזמנו אל מעון האדמו"ר לדיון דחוף בעניינים הפנימיים העומדים על הפרק בסיעת 'אגודת ישראל'.

הפגישה החשאית התקיימה פחות משבוע למאבק שהובילו השניים נגד כוונתו של יו"ר הסיעה, ח"כ יעקב ליצמן, למנות איש מקצועי שאינו משורות המפלגה למשרת שר השיכון והבינוי – מה שבסוף לא קרה.

החזית המאוחדת של פרוש ואייכלר לא נפתחה בתקופה האחרונה, וזו תקופה ממושכת שהצמד מאוחד כאופוזיציה מול יו"ר הסיעה ליצמן. תקופה, שלשיטת רבים החלה עם מינויו של ח"כ יעקב טסלר לראשות הוועדה לפניות הציבור, במקומו של ח"כ אייכלר שהחזיק בתפקיד וטיפח אותו בשנים האחרונות. אייכלר שחש נבגד, גייס את פרוש, וביחד הם זעזעו את שורות המפלגה.

באותם ימים הודלפו מסמכים פנימיים של 'מועצת הקהילות' של אגודת ישראל שהוכיחו את היתרון המספרי של מצביעי אייכלר מול מספר המצביעים של טסלר.

כעת, כשהשניים הצליחו ביעד שלהם ומנעו את מינויו של איש חיצוני לתפקיד, הם הגיעו כאמור למעונו של מורה דרכו של אייכלר, האדמו"ר מבעלזא, לפגישה חשאית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים