שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הפגישה הסתיימה ללא תוצאות: השביתה נמשכת
שביתת המעונות
היום בשעה 12:00, יקימו המטפלות את 'מעון ליברמן' מול משרד האוצר בירושלים, ותינתן הצהרה לתקשורת. "לצערנו השביתה תימשך גם היום"
שביתה במעונות היום | צילום: באדיבות המצלם

ארגוני מעונות היום – המטפלות הודיעו הבוקר (ג'), כי אמש התקיימה פגישה נוספת בין המטפלות למשרדי האוצר והכלכלה שהסתיימה ללא תוצאות, ולכן הן ישבתו גם היום. היום יוקם 'מעון ליברמן' בשעה 12:00 מול משרד האוצר בירושלים.

לדבריהם המארגנות: "אנחנו מבקשות מראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן להיפגש באופן בהול ולשמוע באופן ישיר את עומק המשבר בענף. אל תהיו חתומים על קריסת גיל הרך בישראל. לצערנו השביתה תימשך גם היום".

כאמור, בשעה 12:00, יקימו המטפלות את 'מעון ליברמן' מול משרד האוצר בירושלים, ותינתן הצהרה לתקשורת.

כזכור, במעונות היום פתחו בשביתה בשבוע שעבר, כשבתחילה הן פתחו בשעה 10:00 את דלתות המעונות, ולאחר שלא התקבלו דרישותיהם של ארגוני מעונות היום בפיקוח בהם מעונות אמונה, ויצ"ו, נעמ"ת ו'נשי חירות ישראל', פתחו ביום ראשון האחרון בשביתה כללית.

במעונות מוחים כל תנאי העסקתן של המטפלות ודורשים את העלאת שכר המטפלות מרמת שכר המינימום הנוכחי וכן לשפר את תנאי כח האדם – בין היתר הוספת תקנים.

"פנינו לשרת הכלכלה ולשר האוצר לשבת איתנו לפני כניסת החג השני לשולחן משא ומתן על מנת למנוע את העיצומים והשביתה ולצערנו עד לרגע זה טרם קיבלנו התייחסות. במקום לחבק את הילדים אנו יוצאים להיאבק על עתיד חינוך הגיל הרך. מעונות היום המפוקחים סובלים ממחסור של מאות עובדות ועובדים עקב השכר הנמוך, התנאים המורכבים ופערי השכר המשמעותיים ביחס לסייעות גני הילדים בשלטון המקומי – זו הפקרות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים