שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הפגישה עם לפיד תתקיים ולא ביטלתי אותה"
גפני מבהיר
יו"ר יהדות התורה: "מחר אני צפוי להיפגש עם נתניהו – מצפה ממנו לעשות כל מאמץ שסער ובנט ייכנסו לממשלה. סמוטריץ׳ חסר האחריות מביא במו ידיו להקמת ממשלת שמאל"
תגיות:
משה גפני בוועדת הכספים | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אומר בראיון ל'קול ברמה' כי "אנחנו עושים כל מאמץ ע״מ שתקום ממשלת ימין אבל הכל פתוח במיוחד כשרואים את המציאות העכשווית. יש מציאות שבה יש לימין ולדתיים 65 מנדטים, יש את הנושאים שעומדים על הפרק מבחינת סער ובנט ומסיבות שונות הם לא נמצאים במחנה הזה. מקווה שבסופו של דבר יתעשתו וייראו מה עלול לקרות".

לדבריו, "אני מצפה מנתניהו לעשות כל מאמץ שסער ובנט ייכנסו לממשלת ימין. מחר אני צפוי להיפגש איתו ואגיד לו שוב. הוא עושה מאמצים ומצפה ממנו לעשות עוד מאמצים. שמעתי שליברמן אמור להיות שר אוצר, זה חורבן. הציבור מגיע לו את מה שמגיע לו ואף אחד לא עושה בזה טובה אבל זה לא מכניס אותנו לקואליציה. זה שלפיד מראה נכונות אז יהיה לו גן עדן על המילים הללו".

"הפגישה עם לפיד תתקיים ולא ביטלתי אותה", הבהיר גפני. "דחיתי במספר ימים מסיבות טכניות גם כשהיה שר אוצר נפגשתי איתו. אם ליברמן היה מבקש להיפגש, לא הייתי מסכים כי הדיבור שלו מגעיל אותו. אני רואה שינוי אצל לפיד אבל לא נלך לממשלה עם לפיד".

"נתניהו טעה כשעשה קמפיין לסמוטריץ׳ במגזר החרדי ובמצטבר הוריד מנדט לג׳ ולש״ס. הוא פגע במאמצים שלו להקים ממשלה בראשותו. אני מאוד כועס על סמוטריץ׳ כל מי שהצביע לו וחובש כיפה צריך לעשות חשבון נפש. אילולא ההתנהלות שלו, היינו מדברים עכשיו על חלוקת התיקים לממשלה".

"סמוטריץ׳ חסר האחריות מביא במו ידיו להקמת ממשלת שמאל. אני בטוח שכל מי שהצביע עבורו שהוא שומר תו״מ יעשה חשבון נפש", תקף גפני. יו"ר ועדת הכספים הזמנית המיועד הוסיף בראיון כי "אני מכיר טובה לח״כ אחמד טיבי שאמר שאני אשמור על האיזונים כיו״ר ועדת הכספים. מאוד עזרתי לציבור הערבי ומעולם לא תפסו אותי על אמירה גזענית בכל השנים שאני בכנסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים