שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "הפוגרום של המון ערבי צמא דם – בלתי נסלח"
ריבלין מגנה
נשיא המדינה בהצהרה: "על ממשלת ישראל לרדוף אחר הפורעים ביד קשה" • ריבלין: "שתיקת ההנהגה הערבית אל מול הפרעות הללו היא שתיקה מחפירה שמהווה רוח גבית לטרור"
נשיא המדינה ראובן ריבלין | צילום: חיים צח / לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס היום (רביעי) להסלמה של הימים האחרונים. "מראה הפוגרום בלוד והפרעות ברחבי ישראל על ידי המון ערבי מוסת וצמא דם, שפגע בחיי אדם, ברכוש, ואף שלח ידו בקודשי ישראל, הוא בלתי נסלח. על ממשלת ישראל לרדוף אחר הפורעים ביד קשה, ולהשיב את הביטחון והסדר גם תוך כדי מלחמה בלתי מתפשרת בטרור העזתי", אמר הנשיא.

"עקבו בתשומת לב רבה להנחיות ההתגוננות, וחזקו את הקרובים לכם. כוחותינו הלוחמים בשעה זו יוכלו לכל אויבנו, כפי שיכולנו תמיד. נהיה להם כולנו לגב ולמשענת. זו ברירת חיינו – להיות מוכנים וחמושים, חזקים ונוקשים, נכונים להגן על הבית שלנו. אנחנו נתגבר על עת המבחן הזו, ונצא ממנה מלאי בטחון ועוצמה. זוהי המדינה של כולנו, ולפני הכל, עלינו להיות נאמנים לה ולחוקיה".

"יקיריי, מראה הפוגרום בלוד והפרעות ברחבי ישראל על ידי המון ערבי מוסת וצמא דם, שפגע בחיי אדם, ברכוש, ואף שלח ידו בקודשי ישראל, הוא בלתי נסלח. ההשלכה של דגל ישראל על ידי פורעים ערבים, והחלפתו בדגל פלשתיני, היא פגיעה ברוטאלית בחיים המשותפים במדינת ישראל. שתיקת ההנהגה הערבית אל מול הפרעות הללו היא שתיקה מחפירה שמהווה רוח גבית לטרור ולפרעות ומעודדת את הקרע בתוך החברה שבה אנו חיים ונמשיך לחיות גם כשהכל יעבור".

"על ממשלת ישראל לרדוף אחר הפורעים ביד קשה, ולהשיב את הביטחון והסדר גם תוך כדי מלחמה בלתי מתפשרת בטרור העזתי. זו ברירת חיינו – להיות מוכנים וחמושים, חזקים ונוקשים, נכונים להגן על הבית שלנו. אנחנו נתגבר על עת המבחן הזו, ונצא ממנה מלאי בטחון ועוצמה. זוהי המדינה של כולנו, ולפני הכל, עלינו להיות נאמנים לה ולחוקיה".

הנשיא ריבלין התייחס גם למתקפת הטילים על ערי ישראל מצד ארגוני הטרור ברצועת עזה: "אזרחי ישראל, החל מיום ראשון, פתחו ארגוני הטרור – החמאס והג׳יהאד האיסלאמי – במערכה נפשעת ומתוכננת על ערי ישראל. אנו מחזקים את המשפחות השכולות בחיבוק אמיץ של נחמה בשעות הקשות הללו, ומתפללים להחלמתם השלמה של הפצועים".

"יקיריי, יקירותיי, אנא התאזרו בסבלנות, עקבו בתשומת לב רבה להנחיות ההתגוננות, וחזקו את הקרובים לכם. כוחותינו הלוחמים בשעה זו יוכלו לכל אויבנו, כפי שיכולנו תמיד. נהיה להם כולנו לגב ולמשענת. היו ברוכים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים