שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הפסקנו את המגעים – זה לא הזמן"
עבאס הודיע
יו"ר רע"מ לא מוותר על שיתוף פעולה עתידי: "יכול להיות שהאירועים האלה מדגישים את הצורך בשותפות אמת, בהבנה, בליזום יחד"
נפתלי בנט ומנסור עבאס | צילום: באדיבות ערוץ כנסת - מייקל כץ

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר הבוקר כי כל המגעים הקוליציוניים הופסקו בשל האלימות המשתוללת ברחובות. "הפסקנו את המגעים הקואליציוניים, זה לא הזמן, אחרי שיירגע צריך לחשב מסלול מחדש לשותפות אמת. צריך להרגיע, מחינו די", אמר עבאס בראיון לגל"צ.

עם זאת, יו"ר רע"מ לא מוותר על שיתוף פעולה עתידי: "יכול להיות שהאירועים האלה מדגישים את הצורך בשותפות אמת, בהבנה, בליזום יחד". בכירים במפלגת ימינה אומרים הבוקר כי בעקבות אירועי הימים האחרונים נוצרה אפשרות אשר מחזירה את האופציה להקים ממשלת ימין, זאת למרות שהמנדט נמצא כבר אצל יאיר לפיד.

לדברי הבכירים, האירועים בימים האחרונים בכל הגזרות משפיעים באופן ישיר גם על המצב הפוליטי ועל הניסיונות להקים ממשלה. הדבר הנכון כרגע הוא לחדש את המגעים להקמת ממשלת ימין ולנסות להקימה, למרות הקושי הקיים בהקמתה מאז הבחירות. בנוסף, במהלך הימים האחרונים התקיימה שיחה נוקבת בין נפתלי בנט ואיילת שקד על רקע הנושא.

כזכור, פגישתם המשולשת של יו"ר ימינה נפתלי בנט, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר רע"מ מנסור עבאס נדחתה נכון להיום למועד לא ידוע. גורמים המעורים בפרטי המו"מ אומרים כי אין קשר בין האירועים האחרונים בירושלים לדחיית הפגישה.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר ל'ישראל היום' כי הוא ביטל היום את הפגישה המשולשת שתוכננה להיום, בשל העימותים בירושלים. "אני ביטלתי. היום לא מתאים למו"מ. האווירה בחוץ". בימינה הכחישו את דבריו וטענו כי הביטול נעשה בתיאום מלא.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים