שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפרקליטות מבקשת הארכה נוספת בעניין חאן אל אחמר
יפונה?
המדינה היתה אמורה להגיב אמש (ראשון) לעתירה בפרשת חאן אל אחמר, ולהודיע לבג"ץ מתי היא מתכוננת לאכוף את צווי ההריסה
רה"מ נפתלי בנט | צילום: חיים צח/ לע"מ

פרקליטות המדינה הגישה לבג"ץ בקשת ארכה נוספת בת 48 שעות כדי לעדכן בעמדת המדינה בעניין חאן אל-אחמר. המדינה היתה אמורה להגיב אמש (ראשון) לעתירה בפרשת חאן אל אחמר, ולהודיע לבג"ץ מתי היא מתכוננת לאכוף את צווי ההריסה שהוצאו למקום בשנת 2009.

בג"ץ כתב בהחלטתו מחודש ספטמבר כי "הציפייה היא כי בתום מועד זה תוצג לפנינו הכרעה ברורה, לאחר מיצוי כלל האפשרויות. פרק מיפוי המתווים ודרכי הפעולה עומד למצות את עצמו; אחריו מגיע שלב ההכרעה. מגמתנו היא להשלים את הדיון בעתירה זו סמוך לאחר שתוגש הודעת העדכון, ותגובות בעקבותיה; אם לטוב אם למוטב".

בתגובה לבקשת הדחיה אומרים בתנועת רגבים: "המדינה כמעט חיכתה לדקה לחצות, בתקווה שחאן אל אחמר תהפוך לדלעת, ואנחנו ניעלם, אבל זה לא קרה. ושוב ביקשה המדינה דחיה של יומיים כדי לקבל החלטה. שנים אנחנו מחכים שמדינת ישראל תחליט מתי היא אוכפת את החוק בחאן אל אחמר. ואנחנו עדיין מחכים, אבל אין לנו שום כוונה להרפות".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז בתגובה לבקשת הממשלה מבג"ץ ארכה למתן תשובה בעניין חאן אל אחמר: "הקו אותו מובילה ‏ממשלת השמאל בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד מאוד ברור – דין אחד ליהודים ודין אחד לערבים. את היהודים מפנים מביתם גם אם יש ספק קל, אך לפולשים הערביים, נבקש דחייה על גבי דחייה כדי לא להפר את שגרת חייהם בכפר הבלתי חוקי אותו בנו במימון האיחוד האירופי".

"חברי הקואליציה ניר אורבך, עידית סילמן, מתן כהנא, ויום-טוב כלפון צריכים להתבייש מכך שהקואליציה בה הם חברים מבקשת מבג"ץ דחייה כדי לפנות כפר בלתי חוקי, ומאידך, זורקת יהודים מביתם שעתיים לפני שבת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים