שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הפרשיות של ליברמן הפכו את עורו"
סמוטריץ תוקף
ליברמן הודיע שיתנגד לפסקת ההתגברות, וסמוטריץ' תקף: "עבד נרצע של החונטה המשפטית שבעשרת הדברות שלו הנצחת ההפיכה השיפוטית. שמאל על מלא. זגזגן על מלא"
ח"כ בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת | צילום: קובי גדעון, לע"מ

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הצביג הבוקר (שני) את "עשרת הדיברות של ישראל ביתנו לממשל תקין": הגבלת כהונת רה"מ לשתי קדנציות בלבד, בנות 5 שנים כל אחת ובהתאם שינוי חוק הבחירות לכנסת. הבחירות לכנסת ולשלטון המקומי יערכו באותו היום. איסור בחוק על ח"כ שמוגש נגדו כתב אישום להתמודד לנשיאות או להיות מועמד להרכבת הממשלה.

עוד מציע ליברמן: חיוב רה"מ, השרים וכל ראשי המפלגות לפרסם דו"ח הצהרת הון ברבים. הגבלת מספר השרים כך שבכל ממשלה עתידית יכהנו לכל היותר 21 שרים, (לא כולל רה"מ) ו-7 סגני שרים. חובת ייצוג הולם לנשים ברשימות לכנסת. התנגדות לחוק הצרפתי. התנגדות לפסקת ההתגברות. הקמת ועדת חקירה ממלכתית בנושא הטיפול במגפת הקורונה בכל ההיבטים – רפואים וכלכליים. חוק שקיפות ופיקוח על כל פעילות המפלגות במרחב המקוון.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ במתקפה חריפה על ליברמן בעקבות דבריו: ״הפרשיות הפליליות שנקשרו בשמו של ליברמן וחבריו למפלגה והתלות שלו בגורמי אכיפת החוק שברצותם יחקרו וברצותם יאתרגו, גרמו לו להפוך את עורו במאה ושמונים מעלות והפכו אותו לעבד נרצע של החונטה המשפטית ולכזה שבעשרת הדברות שלו הנצחת ההפיכה השיפוטית ושלטון בג"ץ. שמאל על מלא. זגזגן על מלא".

ליברמן הגיב בזעם: "‏סמוטריץ' וחבריו מייצגים חבורת משיחיים והזויים שמנסים להחזיר את ישראל לימי דוד המלך ושאול המלך ולמשפט התורה. ישראל ביתנו הולכת בדרכם של ז'בוטינסקי ובגין ומאמינה שיש שופטים בירושלים. לא ניתן להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים