שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הפתרון הגאוני למצוקת הדיור
סוללים נתיב
קבוצת נתיב פיתוח ויזמות בנדל"ן אחת מחברות יזמות הנדל"ן הוותיקות והמובילות בישראל פגשנו את מייסדה ומנכ"ל החברה ר' שמחה גריידיגר לשיחה מרתקת על הווה ועתיד
מייסד ומנכ”ל חברת נתיב פיתוח ר’ שמחה גריידינגר בשיחה מרתקת

ספר לנו קצת על קבוצת 'נתיב'

"לפני 30 שנה הקמתי את החברה שפעלה בייזום פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. במסגרת פעילות החברה יזמתי גם פרויקטים המותאמים גם לציבור החרדי במטרה לפעול ולפתח מקומות מגורים ראויים מחוץ לגבולות בני ברק וירושלים ובכך לסייע ולפתור את משבר הדיור שרק הולך ומחריף עם השנים". פותח ר' שמחה "ולכן הלכתי והשקעתי דווקא במקומות שבהם המחירים עדיין שפויים כך שגם זוגות צעירים יוכלו לעמוד בהם. בחרתי בפינצטה מקומות שיש להם עתיד מבחינת התפתחות ותנופת בניה כך שההשקעה בדירות שבנינו שם היא משתלמת וכדאית גם להמשך החיים.

"בעצם נוצר מצב שבו אדם יכול לרכוש דירה בקבוצת נתיב – פיתוח ויזמות בנדל"ן, ובמעמד קבלת המפתח היא כבר שווה פי שניים!"

"המודל הזה של "קבוצת נתיב" של השקעה במקומות זולים שמתפתחים במהירות, עובד בהצלחה כבר שנים רבות" מספר ר' שמחה גריידינגר "בפרויקטים השונים שלנו ברחבי הארץ, הנכס משביח ובסיום הבניה הדירה שווה 50% יותר ואף למעלה מזה. אמנם מחירי הקרקע עולים בהתמדה ויחד איתם עלויות הבניה, מנהל מקרקעי ישראל דורש יותר במכרזים. אך אנו יודעים למצוא את המקומות הנכונים, בהם ייווצר ביקוש רב בשנים הקרובות".

"לא קל למצוא את המקומות הללו" מוסיף ר' שמחה "מצד אחד צריך אזורים בהם ישנם אדמות זמינות מטעם המדינה ומצד שני צריך מקום נוח עם גישה לערים הגדולות. אנחנו מבינים ללב הציבור החרדי, שהמדינה מציעה לו פתרונות בערים נידחות בקצה הארץ, מתוך חוסר הבנה של צרכיו הבסיסיים. ולכן 'קבוצת נתיב פ' עושה עבודת קודש ומוצאת את האיזון בין מקום טוב וקרוב מצד אחד למחירים שפויים שניתן לעמוד בהם מצד שני".

מה מיוחד בפרויקט החדש שהחברה שלך בונה ברמת בית שמש ד' המכונה ד5 ?

"הפרויקט הזה הוא העתיד של קבוצת נתיב  ושל הדיור החרדי בשנים הבאות" מתרגש ר' שמחה "בדרך כלל במכרזי משרד השיכון ומנהל המקרקעין, מוצע מגרש שכביש הגישה אליו נסלל על ידי משרד השיכון, את בית הספר בונה העירייה או קבלן מטעמה וכך נבנית שכונה כשהקבלן בונה רק את בנייני המגורים והחצר הצמודה. בפרויקט הגרנדיוזי ברמת בית שמש ד5 אנו מקימים את כל התשתיות העירוניות עבור שכונה בסדר גודל התחלתי של 1000 יח"ד. כולל מדרכות, כבישים, מבני ציבור, טיפת חלב ועוד. בניה בצורה הזו מוזילה עלויות בצורה משמעותית ומבטיחה קיצור תהליכים ומהירות בניה גבוהה יותר ביחס לכל מקום אחר".

"לסיכום" מסיים ר' שמחה גריידינגר "ממרום  גילי ושנות הניסיון שלי בנדל"ן בכלל ובדיור חרדי בפרט אני ממליץ לכל אדם שמעוניין לקנות דירה להשקעה או למגורים. שלא יתפתה ויקרע את עצמו עם משכנתא לכל החיים, אלא יחפש ויזהה הזדמנויות במקומות לא מאד יקרים שיש להם עתיד. כך שההשקעה תחזיר את עצמה והנכס ישביח תוך זמן קצר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים