שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הפתרון שהושג בזכות 7,000 הסתייגויות
הישג להתיישבות
7,000 הסתייגויות הגישו הח"כים סמוטריץ' ואזולאי שבגינן הגיע מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון שהבטיח להגדיל יעדי בניית דירות להשכרה ארוכת טווח ביו"ש לצד הטבות נוספות
ינון אזולאי | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
אזולאי וסמוטריץ' בוועדה |
צילום: באדיבות אתר כנסת

בדיון שנערך בוועדת הכספים אודות חוק הבנייה להשכרה ארוכת טווח גילו הח"כים ינון אזולאי ובצלאל סמוטריץ' כי ציבור ענק עומד להיות בו מופלה לרעה.

בעקבות כך הגישו השניים למעלה מ-7,000 הסתייגויות וכל זאת כדי לעכב את החוק והגשתו, ומשכך זומן מנכ"ל משרד השיכון מר אביעד פרידמן כדי לפתור את העניין, פרידמן התחייב להגדלת יעדי הבנייה להשכרה ארוכת טווח ביהודה ושומרון באמצעות חברת דירה להשכיר, הכוללת מסלול הטבות מס דומה ליזמים ואף מרכיב של 25% מהדירות שיושכרו במחיר נמוך לזכאים. נוסף לכך התחייב המנכ"ל להסתת תקציבי תכנון שתבצע דירה להשכיר ביהודה ושומרון.

ח"כ ינון אזולאי הודה ואמר: "אני שמח שבאתי לוועדה למרות הכל, אני רוצה להודות ליו"ר הוועדה למנכ"ל משרד השיכון על האוזן הקשבת ועל כך שנענו לבקשתנו וקיבלו החלטות בצורה עניינית לטובת אזרחי יו"ש. שעושים משהו מתוך ראיה נכונה אפשר להגיע להישגים".

ח"כ סמוטריץ' גם הוא הגיב: "שנלחמים על משהו צודק, מנצחים. גם ביהודה ושומרון ישנה מצוקת דיור להשכרה וגם אזרחי ישראל תושבי יהודה ושומרון זכאים שהמדינה תפעל להוזלת יוקר הדיור שלהם. אני מודה לחברי ושותפי למאבק הצודק הזה, ח"כ ינון אזולאי, ליו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר שהבין את הצדק שבדרישה שלנו ועבד קשה מול הממשלה למציאת פתרון, ולמנכ"ל משרד השיכון שגיבש את הפתרון והגיע להציג אותו בוועדה. לא אתן שיפלו את תושבי יהודה ושומרון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים