שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » "הצוואה שלהם אלינו – שנדע להיות באחווה"
הרב הראשי
ביום נערך מעמד תפילה לרפואת פצועי אסון מירון בבית החולים רמב"ם בהשתתפות הרב הראשי הגר"ד לאו שאמר: "נזכור כעת דבר אחד – עם אחד אנחנו ואב אחד לכולנו"
הרב הראשי הגר"ד לאו במעמד התפילה לרפואת פצועי אסון מירון בבית החולים רמב"ם | צילום: דוברות בית החולים רמב"ם

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו הגיע היום (שני) לבית החולים רמב"ם בחיפה בכדי לקיים תפילה מיוחדת לרפואת פצועי האסון במירון שעדיין מאושפזים בבתי החולים.

קודם התפילה הגיע הרב הראשי לניחום אבלים ברכסים ובחיפה אצל משפחות הרוגי האסון. וכן ביקר הרב את הפצועים אשר מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה. לאחר מכן קיים הרב תפילה מיוחדת ברוב עם כשבסופה ערך תפילת מי שברך לפצועים שיזכו לעמוד על רגליהם בבריאות איתנה בקרוב ממש.

הרב הראשי הגר"ד לאו במעמד התפילה לרפואת פצועי אסון מירון בבית החולים רמב"ם

הרב הראשי אמר לפני מעמד התפילה: "הייתי כרגע ליד מיטתם של פצוע האסון, בימים האחרונים לצערי אני גם מבקר את משפחות ההרוגים ושומע איך כל אחד ואחד מהם היה אדם מיוחד במינו ואני מבין שהקב"ה החליט לקחת אליו את החבורה המובחרת ביותר".

הרב לאו המשיך: "הצוואה שלהם אלינו היא שנדע להיות באחווה שנדע להיות הרעות אחד עם השני ושנקרין אור גדול אחד על השני. הגענו למקום שבו מתאמצים שעות על גבי שעות בכדי לסייע לאנשים ולרפאם ובהזדמנות זו כולנו צריכים להוקיר להם תודה על כל פועלם".

"בימים אלו נזכור דבר אחד", אמר הרב הראשי, "עם אחד אנחנו ואב אחד לכולנו. נתפלל כולנו יחד לעילוי נשמת 45 ההרוגים באסון הנורא ולרפואתם והחלמתם של כל החולים והפצועים שיעמדו על רגליהם בבריאות איתנה בקרוב ממש."

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים