שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הציונות הדתית: "בנט ושקד מממנים טרור"
פרוטקשן
ועדת הכספים תדון היום (שני) בשינויים בתקציב המדינה, זאת לאחר הבטחת הממשלה לתוכנית חומש לחברה הערבית
בנט ועבאס במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ועדת הכספים תדון היום (שני) בשינויים בתקציב המדינה, זאת לאחר הבטחת הממשלה לתוכנית חומש לחברה הערבית. כזכור, אמש סיכם השר לפיד עם ח"כ זועבי על העברת מאות מיליונים לחברה הערבית בתנאי שתחזור לקואליציה.

מפלגת הציונות הדתית הגיבה: "היום בועדת הכספים, יחל תשלום הפרוטקשן של בנט ולפיד לרשימה המשותפת ולח"כ זועבי במאות מיליוני שקלים. פרוטקשיין שחלק גדול ממנו יועבר לטרור ולפשיעה. לא אנחנו אומרים את זה. איילת שקד אמרה את זה כשהכריזה שהכספים יועברו רק באמצעות מנגנון מכרזים ממשלתי שיוודא שהם לא יגיעו לטרור ולפשיעה. הכריזה והתקפלה".

"בניגוד להתחייבויותיה, איילת שקד תשלם במזומן וללא מנגנוני הפיקוח 200 מיליון ש"ח לאחמד טיבי ולוואליד טאהא, שיחלקו תופינים לעיריות הערביות שילבינו את הכספים לטרור ולפשע. מאות מיליונים יושקעו בבניית בתים לצעירים ערבים, וכל זה בזמן שחיילנו לא מקבלים 100% מימון ללימודים ולא יכולים לחלום אפילו על רכישת דירה".

"על הדרך יושקעו מיליונים בבניית מבני דת "לא יהודים" ובפרויקטים לנוער, ערבי כמובן אשר משמשים כבר היום כחממת הסתה כנגד מדינת ישראל. בנט ושקד מממנים טרור. נהיה שם ונעשה הכל כדי לעצור את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים