שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הצילום בבית הנשיא, וקברו של עמנואל מורנו
ראש הממשלה בנט
השרים הנכנסים הגיעו לבית הנשיא לתמונה המסורתית • בהמשך היום מתוכננים טקסי חילופים במשרדי ממשלה נוספים וסיעות המפלגות יתכנסו
תגיות:
ראש הממשלה נפתלי בנט פוקד את קברו של חברו הקרוב, סאל עמנואל מורנו זל | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

בתום הצילום המסורתי בבית הנשיא, פתח ראש הממשלה נפתלי בנט את יומו הראשון בתפקיד בקברו של חברו הקרוב, סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, בהר הרצל. "בכל צומת חשוב בחיי אני חושב על חברי ואחי, עמנואל. תחושת המסירות, השליחות והנתינה של עמנואל למען העם והארץ מלווים אותנו תמיד", אמר בנט.

תמונה המסורתית של הממשלה החדשה בבית הנשיא | צילום: אריה ליב אברמס
תמונה המסורתית של הממשלה החדשה בבית הנשיא | צילום: אריה ליב אברמס

שרת המשפטים הנכנסת איילת שקד, אמרה בתום צילום התמונה כי "המעמד מרגש. יש כאן שרים טובים וראש ממשלה מצוין, ואני מאחלת לכולם בהצלחה". כשנשאלה איך תעבור החפיפה עם השר היוצא אריה דרעי, השיבה: "אנחנו מכירים הרבה שנים, היחסים בינינו טובים. היינו שותפים – ואני מקווה שנחזור להיות שותפים".

בתום הצילום המסורתי ראש הממשלה, נפתלי בנט, הסתודד עם שר הביטחון, בני גנץ, והשר לבטחון פנים, עמר בר לב, והם שוחחו על מצעד הדגלים הצפוי מחר. משם, ראש הממשלה נפתלי בנט יצא לפגישת חפיפה עם ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, ואילו השאר המשיכו לאירועי החלפת השרים במשרדים השונים.

שר הבריאות הנכנס, ניצן הורוביץ, הוסיף: "זאת ממשלה שתפעל ושרים שיעבדו. אני מאוד שמח. נתמודד עם כל דבר עם שכל ושיקול דעת, נתמודד כפי שממשלות התמודדו עם כל דבר". שר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', היה הראשון להגיע למשכן. הוא אמר כי "זה רגע מכונן ומרגש במדינת ישראל. ממשלה משותפת שבה יש יהודים וערבים, וזה רק יביא טוב לישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים