שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הציעו לי לכהן כיו”ר ועדת הכספים בתנאי"
ח"כ גפני חושף
גפני תקף את ראש הממשלה ואמר "בנט איש נוכל ששיקר את עם ישראל במצח נחושה. הוא בגד בציבור בוחריו", על התנהלות הממשלה בקורונה אמר "אני נותן ציון אפס לממשלה"
יו"ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

ח״כ משה גפני אמר הבוקר בראיון ל'קול ברמה' על אביגדור ליברמן: “אדם שיש לו חמאה גדולה על הראש. המפלגה שלו זו המפלגה הכי מושחתת בישראל. הוא איש רשע, רע מעללים. עושה הכל כדי לפגוע בציבור החרדי".

גפני הסתייג ואמר כי "לא כ”כ טוב שמי שמציע להילחם בליברמן דרך משה ליאון, הוא ח”כ פרוש שהיה לו מועמד אחר לראשות העיר. מישהו עוד יכול לחשוב שהוא מתכוון לדברים אחרים מעבר".

על האפשרות לפנות לבג”צ נגד גזירת ליברמן: "אני נגד. הם מעולם לא היו בעד הציבור החרדי. שמישהו אחר יפנה. צריכים להפסיק את הדיקטטורה הזאת של כמה שופטים עמי ארצות".

"בנט איש נוכל ששיקר את עם ישראל במצח נחושה. הוא בגד בציבור בוחריו, אם היו היום בחירות – לא היה עובר את אחוז החסימה. התקשורת קרעה את נתניהו כמו דג, היום עם ההתנהלות של בנט מדברים בעדינות ובמקצועיות".

גפני חושף בראיון כי "הציעו לי להמשיך לכהן כיו”ר ועדת הכספים בתנאי שאמנע בבעיות שיש בממשלה. נעלבתי מזה. כי אותנו אי אפשר לקנות בכסף".

"תארו לעצמכם בזמן נתניהו, הורה שמגיע למתחם חיסונים ואין לילד שלו חיסון. החדשות לא היו מפסיקות לפמפם. פה זה עובר בשקט. העיקר שנתניהו לא בשלטון – זו המטרה של התקשורת הישראלית עם מערכת המשפט שמסייעת לה".

גפני מסיים את הראיון ותוקף את הממשלה ואת העומד בראשה: "אני נותן ציון אפס לממשלה על התנהלות נגד הקורונה. ראש הממשלה בנט מסכן את אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים