שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הצעד הפשוט שאתם חייבים לעשות
ביום היארצייט
ביום היארצייט אנו מחיובים להירתם למקום התורה אשר הוקם לע"נ של מי שמסר את נפשו בעבור עולם התורה. בקרב התומכים תתקיים הגרלת ענק שמכה גלים בעולם כולו
הגראי"ל שטיינמן | צילום: שוקי לרר

בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו' אשר הוקם על פי צוואת קודשו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זיע"א נמצא בשיאו של מבצע התרמה.

העיניים דומעות, והלב מתגעגע למרן ראש הישיבה הגאון רבי יהודה לייב שטיינמן זיע"א, שהלילה חל יום היארצייט הרביעי להסתלקותו לשמי מעלה, בערב נר ראשון של חנוכה בדיוק לפני ארבעה שנים. למרות הזמן שעבר מאז, הלב עדיין מסרב להאמין שראש הישיבה איננו. אך נדמה, כי דווקא ביום זה זה החובה שלנו להירתם ולהחזיק את בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו' אשר הוקם לעילוי נשמתו ועל פי צוואתו של מי שמסר את נפשו בעבור עולם התורה בדור האחרון.

זה ממש לא עוד קמפיין התרמה, גם לא עוד גיוס המונים. זה משהו שכל אחד ואחד מאיתנו חייב לפתוח את הכיס ואת הלב ולהירתם בכל כוחו בכדי להבטיח את קיום מפעל התורה הכביר הזה לשנה הקרובה. זה לא סוד שלהחזיק כזה מקום תורה שאוגד בתוכו רבבות לומדים מהעולם כולו – זה לא משהו קל. העול הכלכלי שרובץ על כתפי הנהלת בית המדרש גורם להם לפחד מפני העתיד. וכעת, בליל היארצייט זה ההזדמנות שלנו לעשות משהו למענו של מרן ראש הישיבה זיע"א.

והאמת שכולנו חייבים להירתם. כי יש בזה גם משהו מעבר לעצם התרומה. ממש בעוד ימים ספורים, תתקיים הגרלה היסטורית ונדירה על מנורת הקודש של מרן ראש הישיבה זיע"א. מנורה טהורה אשר שימשה אותו במשך למעלה משישים שנה להדלקת נרות החנוכה. מדובר בפריט ייקר ערך, אך בניו של מרן זיע"א מתוך חרדה להצלחת מבצע ההתרמה העניקו אותו לטובת ההגרלה הנדירה שתתקיים ממש בעוד ימים ספורים.

וגם לא די בזה, כי בקרב כלל התומכים תתקיים הגרלת ענק על סך של מאה אלף דולרים במזומן. כן שמעתם נכון. הגרלה של מאה אלף דולר במזומן בקרב כל אותם אלו שייתרמו ממש עכשיו בכדי להבטיח את המשך קיום בית המדרש הגדול בעולם. נדמה כי אין צורך להרחיב במילים, זה משהו שכל אחד חייב לעשות, דווקא ביום היארצייט, לפתוח את הכיס ולהירתם לטובת מפעל התורה הכביר שהוקם על פי צוואת קודשו של בעל ההילולא. הקליקו כאן כעת ואולי תזכו במנורה הטהורה ובמאה אלף דולר במזומן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים