שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הצעד שמובילים בנט ושקד הוא צלם בהיכל"
בכירים ביהדות התורה
בכירים חרדים במתקפה על ימינה: "העברת תיק האוצר לליברמן הוא פשע שנאה ועוול מוסרי, שאין לו סליחה. זוהי אזעקת אמת לימין ולציבור הדתי, מר בנט מבצע התנתקות 2"
משה גפני ונפתלי בנט | צילום: אתר הכנסת

בכירים ביהדות התורה יוצאים הבוקר (שלישי) במתקפה נגד יו"ר ימינה נפתלי בנט, שעשוי להפוך לראש הממשלה בקרוב, ונגד בכירת המפלגה ח"כ איילת שקד, ואומרים כי הם "מובילים את ישראל לתהום. העברת תיק האוצר לליברמן הוא פשע שנאה ועוול מוסרי, שאין לו סליחה".

"ראוי שבנט יראה כמה לפיד, ‘החליפי’ המיועד שלו, מנסה להסיר מעצמו את קלון העבר, ויבין שיש גבולות שלא חוצים. הצעד שמובילים בנט ושקד הוא צלם בהיכל שמשמעותו הרס המסורת ופגיעה אנושה בדת ישראל. זוהי אזעקת אמת לימין ולציבור הדתי, מר בנט מבצע התנתקות 2 בישראל", דברי בכירי המפלגה החרדית.

במהלך החלק הסגור של ישיבת סיעת ימינה אתמול, בנט, העביר מסר ברור לח"כים: "אם יש מישהו כאן שלא מסוגל ללכת לממשלת אחדות – שיגיד לי את זה עוד היום וניפרד", הבהיר בנט במהלך הישיבה. אלא שעל פי מקור אחר שהשתתף בישיבה, הדברים נאמרו בבוטות גדולה יותר ובנט אף אמר: "מי שלא מוכן לדרך שלי, מוזמן לקום, לצאת וללכת מכאן".

ב'חדשות 12' דווח כי בסביבת בנט אישרו שהוא ביקש מחברי הכנסת שלו שיגידו לו שהם עומדים מאחוריו ונימקו את הדרישה שלו בכך שהמגעים להקמת ממשלה עם גוש השינוי מתקדמים. בנט מעוניין לשמוע כבר כעת אם למישהו מחבריו לרשימה יש לבטים או חששות – ושהזמן להציפם הוא כעת, ולא רגע לפני ההצבעה על אישור הממשלה.

מוקדם יותר, פרסם מספר 5 ברשימת ימינה, ח"כ עמיחי שיקלי, הכחשה לדיווח לפיו הוא מתנגד נחרצות להקמת ממשלת אחדות וצייץ: "דמיון פורה יש במסדרונות הכנסת. אני עם נפתלי ומאחוריו במאמצים להקמת ממשלה – ממשלת ימין תחילה. ואם זה לא מסתייע, אז ממשלת אחדות. סומך על נפתלי ומהלכיו מלא-מלא. בקיצור – אנחנו אגרוף אחד. נקסט".

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרות אמרה בראיון ל'גלי צה"לק כי "ממשלה בתמיכת עבאס היא קץ הציונות. קו שחור משחור שלא חוצים. סומכת מאד על בנימין נתניהו, כשהוא רוצה להשיג משהו הוא ישיג אותו. המבקש כרגע הוא גדעון סער, שלא אמר "לא", רק אמר "זה לא מספיק". צריך לברר אתו מה כן מספיק".

"ישבנו 4 שעות לדיון מעמיק עם רבני הציונות הדתית והם יצאו בקריאה לא להקים בשום אופן אין ממשלה בתמיכת עבאס. הם קראו לחברינו מימינה וממפלגתו של סער לא ללכת לממשלה עם השמאל. וקראו לרוהמ להפשיל שרוולים ולהביא את סער".

"אנחנו נסכל כל ממשלה, מימין או משמאל, שנשענת על קולות תומכי מחבלים. זה סוס טרויאני וקץ הציונות. מצפה מחברינו במפלגות הימין האחרות לעשות אותו דבר בדיוק. מצפה ממיקי זוהר לכנס היום, לפני פקיעת המנדט, את הועדה המסדרת כדי לקדם את החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה, שכל מנהיגי הימין הבטיחו לקדם מיד אחרי הבחירות", דברי סטרוק.

ח"כ איתמר בן גביר תקף הבוקר בראיון ל'ווינט' בחריפות את בכירי ימינה ח"כ נפתלי בנט וח"כ איילת שקד. "אני מאוד מוטרד מאיילת ונפתלי שחותכים לשמאל, הולכים להקים ממשלת שמאל עם מנסור עבאס".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים