שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הצע"ח 'ממדים ללימודים' עברה במתווה גנץ
התקפלות הדדית
הצעת חוק תמכו 55 חברי כנסת, מול שישה שהתנגדו. טרם ההצבעה, הרשימה המשותפת הפכה את ההצבעה לאי אמון. חברי האופוזיציה נמנעו בהצבעה
בני גנץ במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בקואליציה הגיעו להבנות עם האופוזיציה והלילה עברה הצעת החוק "ממדים ללימודים". הפשרה שסיכמו הצדדים, המלגה תעלה מ-66% אותו דרשו בקואליציה, ל-75%, זאת לאחר שבאופוזיציה דרשו 100% מלגה.

בהצעת חוק תמכו 55 חברי כנסת, מול שישה שהתנגדו. טרם ההצבעה, הרשימה המשותפת הפכה את ההצבעה לאי אמון בממשלה. היות ולא הושג רוב כדי להפיל את הממשלה, חברי האופוזיציה נמנעו בהצבעה.

שר הביטחון אמר מעל דוכן הכנסת: "החלטתי לשים לזה סוף. המטרה שלי לא לפגוע בליכוד. לכן אני מציע לקבל את ההסתייגות שהוצעה ע"י כלל סיעות האופוזיציה ולהעלות את התמיכה ל-75%. ההצעה טובה ומשרתת את החברה הישראלית כולה. זה משמר את השיטה. אלו כספים שיוצאו מכספי הפיקדון, כך שלמעשה הלוחם יקבל 100%. אני לא מוכן שהפוליטיקה תפגע בצה"ל. אני מבקש מכולם להצביע בעד ההצעה שמצטרפת לשורה למעשים טובים שאנחנו עושים לטובת חיילי צה"ל".

מהליכוד נמסר לאחר ההצהרה של גנץ: "זה  ניצחון לליכוד. המאבק שלנו הביא להעלאת המלגות ללוחמי צה"ל. ההחלטה התקבלה באישור כל ראשי בלוק הימין. הליכוד יעלה חוק ל100% מלגה ללוחמים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים